هیأتی بلندپایه از جنبش «حماس» به مصر سفر می‌کند

اعضای هیأتی بلندپایه از جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به ریاست «اسماعیل هنیه» امروز یکشنبه به قاهره سفر می‌کنند.
کد خبر: ۴۸۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ - 03October 2021

هیأتی بلندپایه از جنبش «حماس» به مصر سفر می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، یک هیأت بلندپایه از جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز یکشنبه به «قاهره» پایتخت مصر سفر می‌کند. «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس ریاست هیأت مذکور را برعهده دارد.

بر اساس این گزارش، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن تأیید خبر مذکور، اظهار داشت: سفر هیأت بلندپایه حماس به پایتخت مصر بنا بر دعوت رسمی مقامات قاهره انجام می‌شود. هدف از انجام این سفر، پیگیری برخی مسائل و پرونده‌های مهم مربوط به فلسطین است.

روز گذشته «زاهر جبارین» عضو دفتر سیاسی و مسئول پرونده اسرای جنبش حماس اعلام کرد که موضوع اسرا در راس اولویت‌های این جنبش و فلسطینی‌ها قرار دارد. وی افزود: ما از هیچ تلاشی برای آزادی اسرا دریغ نخواهیم کرد. مسأله اسرا مورد اهتمام ویژه ما قرار دارد.

وی با اشاره به عملیات فرار چند اسیر فلسطینی از یکی از مجهزترین زندان‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اسرای ما تاریخ ساز شدند و یک رویداد استثنایی را رقم زدند که عنوان آن آزادی و کرامت است. آن‌ها هنگامی که از زندان جلبوع فرار کردند، ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها