بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به‌مناسبت هفته ناجا؛

نیروی انتظامی با تلاش بی‌وقفه نقش مهمی در آرامش و امنیت جامعه داشته است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به‌مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۸۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ - 04October 2021

نیروی انتظامی با تلاش بی وقفه نقش مهمی در آرامش و امنیت جامعه داشته است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به‌مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، در راستای تقدیر و تشکر از زحمات این نیرو در انجام ماموریت‌های محوله، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

ظرفیت‌ها و استعدادهای نیروی انتظامی در برقراری حفظ آرامش و ارتقای امنیت کشور و استحکام تعادل، آرامش و امنیت روانی در جامعه، تحت تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از ضرورت‌های جاری و مسلمی است که اکنون نیروی انتظامی در پیش روی خود دارد؛ که به فضل الهی و به پشتوانه هوشمندی و توانمندی‌های این نیرو پیگیری و محقق شده و خواهد شد.

بدون تردید نیروی انتظامی و پرسنل همیشه بیدار و هوشیار آن به عنوان بازوان توانمند نظام، با فداکاری، کار و تلاش مجدانه و شبانه روزی نقش مهمی در برقراری نظم و استقرار امنیت پایدار در اقصی نقاط کشور ایفا کرده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، ضمن بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، یاد، نام و خاطره 302 شهید والامقام، 543 جانباز و 22 آزاده سرافراز فرماندهی محترم ناجا استان گرامی داشته و فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه سنگرداران همیشه بیدار فرماندهی انتظامی استان گلستان و خانواده محترم آنان تبریک و موفقیت همه عزیزان در انجام مأموریت های محوله را از درگاه خداوند منان خواهانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها