همزمان با هفته کودک؛

۱۴ عنوان کتاب در حوزه شهدا در زنجان رونمایی می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: ۱۴ عنوان کتاب تألیف شده به همراه مستند و قطعه موسیقی تولید شده برای کنگره سه هزار و ۵۳۵ شهید رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶ - 04October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، «علیرضا نوری» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال‌جاری برنامه‌های مختلفی همزمان با هفته کودک برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه شعار امسال هفته ملی کودک «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» است، اضافه کرد: ۱۸ عنوان برنامه در ۱۷ مرکز کانونی زنجان طی هفته ملی کودک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از جمله برنامه‌های این هفته نشست پیشگیری آسیب‌های اجتماعی در حوزه فضای مجازی با مشارکت کارشناسان نیروی انتظامی برای مربیان و کارشناسان کانون است، ادامه داد: طرح چسبی برای من در موضوع آسیب‌های اجتماعی و در قالب عکس، شعر، داستان، قطعه پادکست و حضور در صدا و سیما و تبیین برنامه‌های حوزه کودک نیز اجرایی خواهد شد.

نوری عنوان کرد: همچنین در این هفته ۱۴ عنوان کتاب تألیف شده به همراه مستند و قطعه موسیقی تولید شده برای کنگره شهدای سه هزار و ۵۳۵ شهید نیز رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به تقدیر از فعالان کودک و نوجوان در حوزه تئاتر، حوزه موسیقی، فیلم و انیمشین و تجلیل از مربیان کانون گفت: اجرای برنامه مشترک با هیأت‌های مذهبی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی هفته کودک اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها