نماینده ولی فقیه در مازندران:

ملت ایران برای حفظ اسلام هزینه‌های سنگین پرداخت کرده است

«محمدی لائینی» با بیان اینکه با اشاره به اینکه ملت ایران در طول ۴۰ سال برای حفظ دین هزینه‌های زیادی کردند، گفت: امروز مردم مسئولیتشان سخت‌تر و سنگین‌تر از مسلمانان صدر اسلام است و ما نباید اجازه بدهیم ذره‌ای به دین اسلام آسیب وارد شود.
کد خبر: ۴۸۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲ - 05October 2021

امروز مسئولیت مردم سخت‌تر و سنگین‌تر از مسلمانان صدر اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در گردهمایی خادمیاران رضوی در مصلی فرح آباد ساری با تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اظهار  داشت: وجود پیامبر بزرگترین نعمت است و مصیبت درگذشت و شهادت پیامبر نیز بزرگترین مصیبت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مصیبت رحلت پیامبر اکرم (ص) اولین ضربه و مصیبتی است که بشریت دید و محور امنیت از بین رفت، افزود: وجود پیامبر (ص) مایه امن و امان است و با فقدان پیغمبر وحی قطع شده است و بخشی از امنیت از دست رفت و این‌ها مصیبت‌های بزرگ هستند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه در خلا وجود پیامبر اکرم (ص) اتفاقات دردآور رخ داده است و امامت از سزاوارترین شخص دریغ شد، گفت: مصیبت فقدان پیغمبر مصیبت سخت و سنگینی است و باید به همدیگر تسلیت بگوییم و همه ما صاحب عزا و مصیبت هستیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه مهمترین یادگار و دستاورد پیامبر (ص) دین مبین اسلام است، تصریح کرد: قرآن و اهل بیت دو منبع برای دین هستند و دین را باید از این دو منبع بیاموزیم.

وی با بیان اینکه دین اسلام مصیبت‌های فراوانی دیده و غربترین غریبان و غریب الغربای واقعی است، اظهار داشت:  اسلام هم بدست مدعیان ضربه دیده و غریب است و هم پیش دشمنان و دوستان ناآگاه.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه ملت ایران در طول ۴۰ سال برای حفظ دین هزینه‌های زیادی کردند، بیان داشت: امروز مردم مسئولیتشان سخت‌تر و سنگین‌تر از مسلمانان صدر اسلام است و ما نباید اجازه بدهیم ذره‌ای به دین آسیب وارد شود.

وی با بیان اینکه امروز دولت‌های به ظاهر اسلامی خائن و نوکر غرب مانند گاو‌های شیرده برای نابودی اسلام و مسلمانان در خدمت دشمن هستند، تصریح کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله و دفاع از حرم نیز با حمایت ترورست‌های جهان و دولت‌های مختلف صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه ظلم مسلمانان هم باعث شد دین محجوب شود، تصریح کرد: ما باید در مقابل دشمن بایستیم و اسلام را از این مظلومیت نجات دهیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه مردم در مقابل قدرت‌های استکباری ایستادند و برای حفظ دین فداکاری کردند، بیان داشت: امروز برخی از مسئولین مشکلات مملکت را به دم ابرقدرت‌ها گره می‌زنند و باید گوش به حرف رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند تا در تمامی عرصه‌ها پیروز شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار