معاون هماهنگ‌کننده سپاه «قدس» استان گیلان:

پیکر‌ ۲ شهید تازه تفحص‌شده دفاع مقدس در رشت تشییع می‌شود

سرهنگ «منشوری» از برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان «سید فاضل مدنی» و «محمود حسرتی» در روز پنج‌شنبه مصادف با سالروز شهادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) در رشت خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ - 06October 2021

پیکر دو شهید تفحص شده دفاع مقدس صبح فردا در رشت تشییع می‌شوند

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «احمدرضا منشوری» معاون هماهنگ‌کننده سپاه «قدس» استان گیلان، امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به جزئیات مراسم تشییع پیکر‌ مطهر شهیدان تازه تفحص‌شده دوران دفاع مقدس «سید فاضل مدنی» و «محمود حسرتی» در رشت، اظهار داشت: مراسم ادای احترام به مقام این شهیدان والامقام، روز پنج‌شنبه (۱۵ مهر) در معراج‌الشهدای رشت واقع در سپاه رشت برگزار می‌شود و سپس پیکر مطهر این شهیدان والامقام از ساعت ۸:۳۰ صبح، از سپاه ناحیه رشت تا میدان فرهنگ، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی تشییع خواهند شد.

وی افزود: شهید «سید فاضل مدنی» اهل «بندر کیاشهر» از توابع شهرستان «آستانه اشرفیه» و شهید «محمود حسرتی» نیز اهل شهرستان «ماسال» است که پیکر‌های مطهر آن‌ها بعد از تشییع در رشت، به شهرستان‌های مربوطه انتقال داده خواهد شد.

منشوری با بیان اینکه شهدا در بزنگاه‌های حساس همواره به یاری نظام مقدس جمهوری اسلامی رسیدند، تأکید کرد: بسیاری از شهدا در دوران دفاع مقدس از خانواده، فرزند و همه دلخوشی‌های خود گذشتند تا ذره‌ای از خاک این کشور به دست بیگانگان نیفتد و این عزیزان همواره در بسیاری از بزنگاه‌های حساس به حفظ کشور کمک کردند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان به راه و سیره شهدا، افزود: وقتی مردم بر سر دوراهی قرار می‌گیرند، شهدا به ما یادآوری می‌کنند که مسیر درست پیمودن راه شهید است.

«منشوری»، مردم گیلان را مردمی ولایتمداری دانست و خاطرنشان کرد: مردم گیلان همواره در تشییع پیکر‌ مطهر شهدای مدافع حرم و دوران دفاع مقدس وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها