فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:

پیکر شهدای تازه تفحص شده برای تشخیص هویت به تهران اعزام می‌شوند

سردار «باقرزاده» گفت: پیکرهای شهدای تازه تفحص شده از شلمچه به اهواز منتقل و سپس برای تشخیص هویت به تهران اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۴۸۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ - 06October 2021

پیکر شهدای تازه تفحص شده پس از اهواز برای تشخیص هویت به تهران اعزام می شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «سید محمد باقرزاده»  فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح امروز در حاشیه ورود پیکرهای پاک و مطهر ۲۰ شهید دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی در مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات تفحص پیکرهای شهدا در محورهای مختلف نتایج خوبی داشته ضمن اینکه همکاری‌ بسیار خوبی از جانب دوستان عراقی در این زمینه در حال انجام است.

وی افزود: جستجوی پیکرهای مطهر شهدا در مناطق تعیین شده از سوی تیم‌های تفحص با هماهنگی وزارت دفاع عراق ادامه دارد. با وجود گرمای هوا و بیماری کرونا عملیات تفحص پیکرهای شهدا متوقف نشده است و تیم‌های تفحص در مناطق مختلف در حال کار هستند.

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: پیکرهای شهدای تازه تفحص شده از شلمچه به اهواز منتقل و سپس برای تشخیص هویت به تهران اعزام خواهند شد. ضمن اینکه تلاش می شود پیکرهای برخی از شهدا که هویت آنها مشخص است تا چند روز آینده و قبل از روز شهادت امام حسن عسکری (ع) تحویل خانواده های معظم آنها شود.

پیکرهای پاک و مطهر ۲۰ شهید هشت سال دفاع مقدس در آستانه سالروز شهادت امام رضا (ع) امروز (چهارشنبه) از مرز بین‌المللی شلمچه به خاک وطن منتقل شدند. در آیین تبادل پیکرهای شهدا در مرز شلمچه، اجساد ۱۱ عراقی نیز تحویل مقامات این کشور شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار