معاون اجتماعی فرمانده مرزبانی هرمزگان خبر داد؛

برگزاری برنامه‌های هفته ناجا در سطح نوار مرزی استان هرمزگان

«اولادعلی» از آمادگی مجموعه فرماندهی مرزبانی استان، برای برگزاری باشكوه برنامه‌های هفته ناجا در سطح نوار مرزی استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ - 06October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «سیدمرتضی اولادعلی» معاون اجتماعی فرمانده مرزبانی هرمزگان با گراميداشت هفته ناجا اظهار داشت: فرهنگ، غيرت، عزت، صبر و شكيبايی كاركنان پرتلاش ناجا سبب شده كه امروز همه در امنيت و آرامش باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته نيروی انتظامی در نوار مرزی هرمزگان گفت: در اين هفته با برنامه‌ريزی‌های صورت گرفته و تعامل و همکاری تنگاتنگ اقتدار، عزت و سربلندی مرزبانان به نمايش گذاشته خواهد شد.

دبير ستاد برگزاری هفته ناجا در مرزبانی هرمزگان در ادامه به پوشش رسانه ای برنامه های هفته ناجا در سطح نوار مرزی استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: با برگزاری نشست هم انديشی كه با صدا و سيمای مركز خلیج فارس برگزار شد، استفاده حداکثری از ظرفيت صدا و سيما برای پوشش رسانه ای برنامه ها مد نظر قرار می گيرد.

اولادعلی هماهنگی برای 10 مصاحبه و گفتگوی رادیو و تلویزیونی، برگزاری مسابقه رادیویی، پخش پیام های آموزشی مرزبانی از صدا و سیما، حضور فرماندهی در گفت‌وگوی ویژه خبری، پخش کلیپ ها و نماهنگ ها از سیمای مرکز خلیج فارس و پخش فیلم سینمایی با موضوع مرزبانی و... را از برنامه های صداوسیمای مرکز خلیج فارس در هفته ناجا عنوان کرد.

وی ادامه داد: در اين هفته به منظور ارزش‌گذاری و توجه به کارکنان و خانواده‌های آنها، افزايش شان و منزلت اجتماعی حافظان نظم و امنيت و افزايش انگيزه و تعلق سازمانی کارکنان در اجرای ماموريت‌های محوله برنامه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اجرا خواهد شد.

اولادعلی با اعلام بیش از 100 برنامه مختلف فرهنگی اجتماعی و ورزشی، اجرای مراسم صبحگاه مشترک، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهداء، نشست با معتمدان محلی، زنجيره انسانی مرزبان و مرزنشين، حضور كارشناسان مرزبانی در مساجد، برگزاری جشن پایان شبکه‌سازی در نوار مرزی، همایش بزرگ اقوام، همایش تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، افتتاح یادمان شهدا، رونمایی از میدان مرزبانان، برگزاری جشنواره ورزشی مرزبان و مرزنشین، اجرای طرح مردمیاری، رزمایش فضای مجازی، جشن تجلیل از فرهیختگان مرزبانی، دیدار با علما و ائمه جمعه و جماعات را بخشی از برنامه‌های اين فرماندهی در طول هفته ناجا اعلام كرد.

وی نظم و انضباط را سرلوحه اجرای برنامه‌های هفته ناجا اعلام كرد و افزود: در هفته ناجا امسال برنامه‌های تكراری و بدون كيفيت اجرا نخواهد شد. توجه به رويکرد جامعه محوری در اجرای برنامه های هفته ناجا سبب خواهد شد برنامه های مفيد و موثری به مرحله اجرا گذاشته شود که بازخورد آن موجب می شود مرزنشینان ضمن آشنايی کامل از عملکرد مرزبانان، در اجرای ماموريت های مختلف مرزبانی همراه و همدل آنان باشند.

معاون اجتماعی فرمانده مرزبانی هرمزگان همچنين با اشاره به نشان دادن اقتدار مرزبانی در اين هفته، تصریح کرد: هفته نيروی انتظامی فرصت و شرايطی را پيش می آورد تا كاركنان عملكرد خود را نشان دهند.

وی ضمن تاكيد بر اتكاء به قابليت‌ها و ظرفيت‌های خودی در برنامه‌های هفته ناجا، خاطرنشان كرد: اجرای مطلوب برنامه های هفته ناجا با اتکاء به توانمندی بومی و قابليت‌های درون سازمانی در كنار مشاركت عمومی، نمود خوبی خواهد داشت و در اين راستا بايد از تمام ظرفيت ها و امکانات بهره لازم به عمل آيد.

این مسئول با اشاره به اينکه برنامه‌های هفته گراميداشت نيری انتظامی در نوار مرزی استان هرمزگان متفاوت‌تر و با برنامه‌ريزی بهتر از سال‌های گذشته طراحی شده است، بيان داشت: در اين هفته تلاش خواهيم کرد با برنامه‌های متنوع مأموريت‌ها و وظايف مرزبانی را به مرزنشینان فهيم و قدرشناس در سرتاسر نوار مرزی استان هرمزگان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار