پیشکسوت دفاع مقدس:

ارتش همواره در کنار مردم است

«حسینی» گفت: رزمندگان ارتشی همواره خود را از بدنه مردم می‌دانند و همواره در کنار مردم هستند.
کد خبر: ۴۸۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ - 06October 2021

«جعفر حسینی» پیشکسوت ارتشی دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، با اشاره به نقش رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در آن دوران، اظهار داشت: بدنه اصلی ارتش با حمایت و همراهی با مردم، انقلاب اسلامی ایران را پایه‌ریزی کردند و با ایستادگی در برابر هجمه‌های منافقین نظام بالاخص غائله کردستان، اجازه تعدی آنان را به خاک کشور ندادند.

وی ادامه داد: رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان اوایل جنگ، آنچنان درس محکمی به رژیم بعث عراق دادند که دیگر سودای اجرای نقشه های استکبار جهانی را به خود راه ندهند.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس در ادامه با بیان اینکه اتحاد و همبستگی نیروهای ارتش، سپاه و بسیج در دوران مقدس مثال زدنی است، گفت: خوشبختانه همبستگی نیروهای مسلح کشور موجب شد هشت سال در برابر بزرگترین کشورهای جهان و استکبار بایستیم و اجازه تعدی حتی یک وجب خاک کشور را به آنان ندهیم.

حسینی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ابراز کرد: «اگر ارتشی در دنيا باشد كه جنگ را در ميدان‌های واقعی نبرد تجربه نكند، اين ارتش يك ارتش واقعی نيست. لااقل يك ارتش سرافراز نيست، اما آن ارتشی كه جنگ را با پوست و استخوان خود آن هم نه يك روز و دو روز، بلكه بيش از هشت سال لمس می‌كند، اين يک ارتش واقعی و آبرومند و سرافراز است».  

پیشکسوت ارتشی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ارتش همواره در تمام سختی ها و مشکلات همراه مردم است و خدمت به ملت را وظیفه ذاتی خود می داند و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نمی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار