پیام سردار «مرادحاجتی» به مناسبت هفته ناجا؛

همیشه در شهادت به روی سبزپوشان مقتدر نیروی انتظامی باز است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۸۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰ - 07October 2021

درب شهادت همیشه به روی سبزپوشان مقتدر نیروی انتظامی باز استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

نیروی انتظامی همواره بر اساس ذات و رسالت وجودی اش ضامن امنیت و سپر دفاعی ملت برای رسیدن به آسایش و آرامش است.

شهادت های پی در پی این نیروهای خدوم که به صورت شبانه روزی حافظ و تامین کننده سلامت جامعه و مرزها هستند، بر هیچکس پوشیده نیست.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در کربلای ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این مرز و بوم، بویژه شهدا، جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، این هفته را به تمامی جان برکفان نیروی انتظامی به خصوص غیور مردان این نیرو در استان خوزستان تبریک گفته و امیدوارم این سبزپوشان حریم اقتدار و صلابت که درب شهادت همیشه به رویشان باز است همچون همیشه موفق و سربلند باشند.

امیدوارم که نیروهای خدوم انتظامی خوزستان همچون دوران انقلاب و دفاع مقدس در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر برادر ارجمندم سردار سید «محمد صالحی» عزیز، فرمانده محجوب نیروی انتظامی استان خوزستان مقتدرتر از همیشه مرزبان مرزهای پرگهر و استراتژیک استان و امین شهرها و مردم مقاوم پایتخت دفاع مقدس باشند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان نیز ضمن تبریک این هفته اعلام می دارد، آماده است تا همه اسناد، مدارک و مستندات ارزشمند شهربانی، ژاندارمری و یگان های تابعه نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس را ثبت و ضبط نموده تا حماسه‌های ماندگار این عزیزان برای همیشه در تاریخ پر افتخار این سرزمین برقرار بمانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها