در دیدار سرلشکر موسوی با وزیر ورزش و جوانان مطرح شد؛

راه اندازی فدراسیون المپیکی پنج‌گانه مدرن/ حمایت ارتش از سربازان قهرمان

فرمانده کل ارتش در دیدار با سجادی درباره راه‌اندازی فدراسیون المپیکی پنج‌گانه مدرن (شمشیربازی، سوارکاری، شنا، تیراندازی و دو) با محوریت ارتش، بحث و تبادل نظر کرد.
کد خبر: ۴۸۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ - 07October 2021

راه اندازی فدراسیون المپیکی پنج گانه مدرن/ حمایت ارتش از سربازان قهرمانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه امیر سرتیپ خرم‌طوسی فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی و رئیس هیئت‌ مدیره بنیاد تعاون ارتش، امیر سرتیپ «اکرمی‌نیا» معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و سرهنگ «امیدی» رئیس سازمان تربیت بدنی آجا با حضور در وزارت ورزش و جوانان با «حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد.

در این دیدار در خصوص گسترش ورزش همگانی، بازسازی اماکن ورزشی، توسعه رشته‌های مدال‌آور در میان خانواده‌های ارتشی، توسعه تیم‌های ملی چوگان و سوارکاری با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و راه‌اندازی فدراسیون المپیکی پنج گانه مدرن (شمشیربازی، سوارکاری، شنا، تیراندازی و دو) با محوریت ارتش، بحث و تبادل نظر شد.

در این دیدار همچنین نشان ورزش ارتش جمهوری اسلامی ایران از طرف امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به وزیر ورزش و جوانان اهدا شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این دیدار گفت: در جلسه‌ای که امروز با وزیر ورزش و جوانان داشتیم قرار شد مشکلات سربازان قهرمان، حل شود.

وی با بیان اینکه نهایت همکاری را با سربازان قهرمان ملی پوش خواهیم داشت، افزود: از سربازان قهرمان و کسانی که بعد از ورود به خدمت نظام وظیفه عناوین قهرمانی را به دست آوردند حمایت خواهیم کرد.

سرلشکر موسوی اضافه کرد: نظر وزیر ورزش و جوانان این است که مشکلات را به صفر برسانیم؛ لذا ارتش با تمام توان از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها