نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

پدر شهید «کوچه باغی» با تربیت عاشورایی فرزند خود، صبر و شجاعت را معنا کرد

حجت الاسلام «آل هاشم» این پدر پرهیزکار و پاک نهاد با تربیت عاشورایی فرزند خود، صبر و شجاعت را معنا کرد و در قربانگاه عشق ایثار و فداکاری را به منصه ظهور رساند.
کد خبر: ۴۸۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ - 08October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت الاسلام سید «محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به دنبال درگذشت «احد معمار کوچه باغی» پدر شهید والامقام «محمدرضا کوچه باغی» پیام تسلیتی صادر کرد. 

خبر درگذشت انسان مومن و وارسته، مرحوم آقای حاج «احد معمار کوچه باغی» پدر شهید والامقام «محمدرضا کوچه باغی» موجب تأسف و تألم فراوان شد.

این پدر پرهیزکار و پاک نهاد با تربیت عاشورایی فرزند خود، صبر و شجاعت را معنا کرد و در قربانگاه عشق ایثار و فداکاری را به منصه ظهور رساند.

امروز عزت، سربلندی و دوام و قوام میهن عزیزمان را مدیون چنین انسان‌هایی هستیم که تاریخ نام و یادشان را هرگز فراموش نخواهد کرد.

اینجانب ضایعه فراق این پدر گرانقدر را به مردم غیور استان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، خانواده مکرم ایشان و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار