قاضی‌زاده هاشمی:

اشتغال فرزندان جدی‌ترین مشکل کنونی جامعه ایثارگری است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه جدی‌ترین مشکل کنونی جامعه ایثارگری، اشتغال فرزندان آن‌ها است که باید برای حل آن تدبیری کرد، گفت: با رفع مساله اشتغال فرزندان جامعه ایثارگری، بخش زیادی از مسائل و دغدغه‌های این قشر برطرف می‌شود.
کد خبر: ۴۸۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ - 08October 2021

اشتغال فرزندان جدی‌ترین مشکل کنونی جامعه ایثارگری استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امروز در بازدید از آسایشگاه جانبازان قطع نخاع امام خمینی (ره) مشهد با بیان اینکه جدی‌ترین مشکل کنونی جامعه ایثارگری، اشتغال فرزندان آن‌ها است که باید برای حل آن تدبیری کرد، اظهار داشت: با رفع مساله اشتغال فرزندان جامعه ایثارگری، بخش زیادی از مسائل و دغدغه‌های این قشر برطرف می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص شهدای مرزبانی یادآور شد: به‌دنبال توسعه ارائه خدمات الکترونیک به جامعه ایثارگری هستیم، هر چند موضوع شهادت مرزبانان به نظر کمیسیون احراز شهادت بستگی دارد، اما فرایند ارائه خدمات الکترونیکی، فعالیت‌ها و خدمات بهتر و سریع‌تر می‌شود، این روند برای جامعه شهدا و ایثارگران مرزبان نیز اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به راه‌اندازی مجموعه‌ای در بنیاد برای حسابرسی بخش‌های مالی این نهاد، عنوان کرد: استان‌هایی که جمعیت بیشتری دارند در مجموع جامعه هدف خود خدمات بیشتری دریافت می‌کنند.

گفتنی است؛ در آسایشگاه جانبازان قطع نخاع امام خمینی (ره) ۱۴۰ جانباز قطع نخاعی به صورت بستری شبانه‌روزی و دریافت خدمات سرپایی خدمات دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار