ظهر امروز صورت گرفت؛

بازدید شهردار تهران از مرکز جامع ایثار بقیة‌الله (عج)

شهردار تهران در راستای همکاری و همراهی شهرداری تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران، از مرکز جامع ایثار بقیة‌الله (عج) بازدید کرد.
کد خبر: ۴۸۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ - 09October 2021

بازدید شهردار تهران از مرکز جامع ایثار بقیة‌الله (عج)به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در راستای همکاری و همراهی شهرداری تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران، جهت مانع‌زدایی و پشتیبانی شهرداری، از مرکز جامع ایثار بقیةالله (عج) بازدید کرد و ضمن ابراز امیدواری همکاری با بنیاد اظهار داشت: یکی از مشاورین ارشد شهرداری مامور رسیدگی به مطالبات جانبازان و ایثارگران خواهد شد تا دغدغه‌های ایشان به حداقل ممکن برسد.

شهردار تهران در این بازدید خاطرنشان کرد: ایجاد و در اختیار گذاشتن خدمات شهری، ورزش و سلامت، مسائل فرهنگی، تفریح و نشاط و اشتغال از ضروری‌ترین نکته‌هایی است که شهرداری تهران به آن نگاه ویژه‌ای خواهد داشت و منجر خواهد شد تا سروقامتان عرصه ایثار و شهادت دارای آسودگی قابل قبولی شوند.

حجت‌اله‌امانی، مدیرعامل موسسه ایثار نیز در این بازدید ضمن خوش‌آمدگویی به شهردار تهران و تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع)، گزارشی از امکانات موسسه ایثار در شهر تهران ارائه کرد و از مرکز جامع ایثار بقیة‌الله (عج) به عنوان نمونه‌ای پیشرو برای تمامی مراکز توانبخشی کشور یاد کرد.

مدیرعامل موسسه ایثار، تصریح کرد: با توجه به آن که نشاط روحی و جسمی جانبازان از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است و شخص دکتر زاکانی جانباز عرصه هشت سال دفاع مقدس هستند، خواستار همکاری‌های لازم شهرداری تهران پیرامون مجوز‌های اداری و تجهیز خدمات ورزشی برای مراکز ایثار هستیم.

در این بازدید که با حضور جامعه ایثارگری برگزار شد، جمعی از جانبازان بصیر، قطع عضو و نخاعی در فضایی صمیمانه، به نمایندگی از شبکه ملی ایثارگران، دغدغه‌های شهروندی و مطالبات شهری جامعه جانبازان و ایثارگران را از جمله کارت تردد، فضاسازی شهری جهت آمد و شد، زیست‌پذیری شهری، امکانات ورزشی و فرهنگی، اجرای طرح‌های عقب‌مانده و پاسداشت مقام جانبازی و ایثارگری را مطرح کردند.

در پایان این بازدید با حضور محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری، تاجیک، مشاور شهردار تهران، حیدری، مدیر مرکز ایثار بقیة‌الله (عج) و عابدینی، مدیر روابط عمومی موسسه ایثار مراسم سالروز عزاداری شهادت امام رضا (ع) با مداحی یکی از جانبازان بصیر، برگزار شد و زاکانی، شهردار تهران طبق آیین مرکز جامع ایثار بقیة‌الله (عج)، یک اصله نهال میوه به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، غرس کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار