فراخوان دومین جشنواره بین‌المللی سرخ‌نگاران منتشر شد

بنیاد شهید و امور ایثارگران «دومین جشنواره بین‌المللی سرخ‌نگاران» را با هدف بررسی علمی پژوهشی محتوای کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت در پاییز سال جاری برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۸۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ - 06October 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، فراخوان دومین «جشنواره بین‌المللی کتاب ایثار و شهادت» با عنوان «سرخ‌نگاران» با شعار «فرهنگ ایثار و شهادت محور شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی» از سوی معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد.

محسن مومنی شریف دبیر علمی دومین «جشنواره بین‌المللی کتاب ایثار و شهادت» درباره برگزاری این رویداد اظهار داشت: دومین جشنواره سرخ نگاران اهدافی چون «بررسی علمی پژوهشی محتوای کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت»، «حمایت از آثار فاخر و کیفی ناشران و نویسندگان حوزه ایثار و شهادت»، «انگیزه‌دهی به نویسندگان نوقلم برای تولید محتوا در این حوزه» و «تدوین نقشه راه و سند راهبردی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» را پی می‌گیرد.

دبیر علمی دومین «جشنواره بین‌المللی کتاب ایثار و شهادت» افزود: در «دومین جشنواره بین‌المللی کتاب ایثار و شهادت» کتاب‌های چاپ نخست منتشر شده در سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۹ در دو گروه «کودک و نوجوان» و «بزرگسال» در سه بخش «ادبیات و هنر»، «مستندنگاری» و «نقد و پژوهش» مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همه ناشران و نویسندگان تا ۳۰ مهر سال ۱۴۰۰ فرصت دارند پس از نام‌نویسی الکترونیکی در سایت نوید شاهد، دو نسخه از آثار خود را به دبیرخانه «دومین جشنواره بین‌المللی کتاب ایثار و شهادت» ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات می‌توانند با دبیرخانه جشنواره سرخ‌نگاران به نشانی nashrshahed@gmail.com مراجعه کنند.

نخستین دوره از جشنواره سرخ نگاران اردیبهشت سال ۹۹ با محوریت آثار نویسندگان در حوزه ایثار و شهادت برگزار شد.

در این جشنواره آثار ارسالی در حوزه ایثار و شهادت از سوی داوران مورد بررسی قرار گرفت و در مجموع ۴۵ منتخب آن در دو بخش «برگزیدگان و «نوقلمان» معرفی شدند.

فراخوان دومین جشنواره بین‌المللی سرخ‌نگاران منتشر شد

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار