ساری:

مقالات دریافتی مرتبط با موضوع همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم است

عضو کمیته علمی همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم گفت: همه مقالات دریافتی مرتبط با موضوع همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم است.
کد خبر: ۴۸۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳ - 20October 2021

مقالات دریافتی مرتبط با موضوع همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حسین ساری عضو کمیته علمی همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم اظهار داشت: تقریبا همه مقالات ارسال شده به همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم دارای عناوین کاملاً مرتبط بود، همچنین محتوای مقالات نیز حکایت از این موضوع داشت که مقاله همسو با موضوع همایش بودند. بود و تعدادی از آن‌ها قابلیت انتشار در مجلات علمی پژوهشی را دارند. عناوین همه مقالات مرتبط و همسو با همایش است. جوهره و فلسفه انقلاب اسلامی حاکمیت ارزش‌های اسلامی است همانطور که این موارد در کلام امام خمینی (ره) نیز وجود دارد.

وی افزود: البته شایسته است که پژوهشگران متعددی در رابطه با بیانیه گام دوم قلم بزنند و بازتولید کنند. استقلال، آزادی، عدالت‌خواهی، استکبارستیزی، حاکمیت ارزش‌های اسلامی و موارد از این قبیل محور مقالات دریافتی بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار