دومین وبینار کشوری کارمند و مدیر تراز انقلاب اسلامی بنیاد شهید برگزار شد

دومین وبینار کشوری کارمند و مدیر تراز انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع شهید رسول‌زاده و به صورت همزمان از طریق ویدئوکنفرانس در ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ - 19October 2021

دومین وبینار کشوری کارمند و مدیر تراز انقلاب اسلامی بنیاد شهید برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (سه‌شنبه) در دومین وبینار کشوری کارمند و مدیر تراز انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک پیش‌رو بودن میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران نخستین مجموعه‌ای در بین وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌ها بود که موضوع کارمند تراز انقلاب را اجرایی کرد.

وی ادامه داد: خدمت به جامعه معزز ایثارگری که بهترین گروه جامعه هستند بزرگترین افتخار برای تک تک کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران است و قطعا برکات زیادی را برای ما به دنبال دارد.

خزایی ضمن تقدیر از مدیران کل استانی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور همراهی در برگزاری این همایش گفت: روحیه جهادی، مدیریت انقلابی، تبعیت از مقام معظم رهبری و روحیه ایثارگری و گذشت از مهمترین مبانی خدمتی است و آینده کشور ما در گرو چنین روحیاتی است و امیدواریم شاهد پررنگ‌تر شدن این روحیات باشیم.

همچنین محمدرضا حسنی آهنگر رئیس دانشگاه امام حسین (ع) در این همایش با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ معادلات سیاسی جهان را تغییر داد افزود: در آن دوران کشور‌های جهان تحت سلطه یکی از دو ابرقدرت غرب یا شرق قرار داشتند و جهان به سمت سکولاریسم و استقرار حکومت‌های بی‌دین پیش می‌رفت و در چنین شرایطی بود که انقلابی دینی برخلاف جریان غالب در جهان به پیروزی رسید.

وی افزود: دایره تاثیرگذاری انقلاب اسلامی مدام در حال افزایش است. پس از فروپاشی بلوک شرق در حال حاضر ابرقدرت غرب در تقابل با انقلاب اسلامی قرار دارد و در این مسیر از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به انقلاب غافل نمانده است، اما هرگز به موفقیت نرسیده است.

حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز از طریق ویدئوکنفرانس در این همایش تاکید کرد: شاخصه مهم کارمندان تراز انقلاب در بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که باید با فرهنگ بسیجی و مدیریت جهادی همراه باشد، زیرا کار در این نهاد فراتر از امور اداری است.

همچنین حجت‌الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از طریق ویدئوکنفرانس در این همایش گفت: بیانیه گام دوم انقلاب ضمن آسیب‌شناسی، نقشه راه آینده نظام را ترسیم می‌کند و لازم است که نهایت تلاش خود را برای تحقق این بیانیه که همان حفظ اقتدار و سربلندی انقلاب است به کار ببندیم.

بهروز بزرگی دبیر دومین وبینار کشوری کارمند و مدیر تراز انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این همایش به ارائه گزارشی از نحوه برگزاری و فرایند‌های اجرایی این همایش پرداخت.

گفتنی است در این جلسه که با حضور سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، داود نورچه‌ای مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد و فریده اولاد قباد مشاور امور زنان و خانواده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، از ۱۷ نفر از کارکنان و مدیران تراز انقلاب در مرکز و به صورت همزمان جمعی از کارکنان و مدیران برگزیده در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار