مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مدیران و کارکنان بنیاد شهید خدمت به ایثارگران را افتخار بزرگی برای خود می‌دانند

حقیقی گفت: وظیفه همه ما حضور در منازل ایثارگران به منظور دیدار و تکریم آن‌هاست، اما بدون شک حضور ایثارگران و خانواده معزز آن‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران را نیز باعث افتخار خود می‌دانیم و از دیدار آنان انرژی و معنویت زیادی دریافت می‌کنیم.
کد خبر: ۴۸۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷ - 14October 2021

مدیران و کارکنان بنیاد خدمت به ایثارگران را افتخار و سعادت بزرگی برای خود می‌دانندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید حقیقی مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برخی موارد مطرح شده در کانال‌های خبری منتسب به ایثارگران اظهار داشت: متاسفانه اخیرا شاهد پخش مطالبی نادرست از قول رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده‌ایم که در آن خبر از ممنوعیت حضور ایثارگران در ستاد مرکزی بنیاد داده شده است.

وی افزود: چنین موضوعی از اساس نادرست است و هرگز دستور یا صحبتی مبنی بر این کار نه از سوی جناب دکتر قاضی‌زاده و نه هیچ یک از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح نشده است. بنیاد شهید و امور ایثارگران خانه تمام خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان گرامی و آزادگان سرافراز است و در‌های آن همواره بر روی این عزیزان گشوده بوده و خواهد بود.

مشاور عالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تمام مدیران و کارکنان بنیاد دیدار با ایثارگران را برای خود نعمت، سعادت و افتخار می‌دانند افزود: البته وظیفه همه ما حضور در منازل ایثارگران به منظور دیدار و تکریم آن‌هاست، اما بدون شک حضور آنان در بنیاد شهید و امور ایثارگران را نیز باعث افتخار خود می‌دانیم و از دیدار آنان انرژی و معنویت زیادی دریافت می‌کنیم.

مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: موضوع گسترش خدمات به صورت الکترونیک همواره مورد تاکید دکتر قاضی‌زاده هاشمی بوده است و دلیل آن نیز افزایش کیفیت، سرعت و سهولت دریافت خدمات از سوی ایثارگران معزز است تا به خصوص در شرایط شیوع بیماری کرونا و در معرض خطر بودن این عزیزان خصوصا جانبازان گرامی، برای هر خدمتی نیازمند خروج از منزل و مراجعه حضوری نباشند، اما قطعا این موضوع به منزله ایجاد فضایی برای ممنوعیت حضور ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست.

حقیقی افزود: مرکز مراجعات و ارتباطات بنیاد شهید و امور ایثارگران (هاتف) در بنیاد‌های سراسر کشور مشغول رسیدگی و پیگیری درخواست‌های ایثارگران است و این اطمینان به ایثارگران عزیز داده می‌شود که مسائل و درخواست‌هایشان از طریق این مجموعه پیگیری شده و به نتیجه خواهد رسید. مضافا اینکه دسترسی ایثارگران برای طرح مشکلات خودشان غیر از هاتف از طریق اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سایت ایثار و ایمیل مستقیم ریاست و نیز صفحات دکتر قاضی‌زاده در فضای مجازی نیز میسر است.

وی در پایان تاکید کرد: دکتر قاضی‌زاده هاشمی نیز خود از جانبازان دفاع مقدس هستند و با فضای ایثارگری آشنایی دارند و همواره پذیرای حضور ایثارگران خواهند بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار