عضو کمیته علمی همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم مطرح کرد؛

توجه به دستاوردهای انقلاب، یکی از راه‌های مقابله با جنگ شناختی دشمن

عضو کمیته علمی همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم می‌گوید،یکی از ابزارهای مقابله با جنگ شناختی مورد توجه قرار دادن دستاوردهای انقلاب در حوزه بین‌المللی و داخلی است.
کد خبر: ۴۸۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰ - 20October 2021

توجه به دستاوردهای انقلاب، یکی از راه‌های مقابله با جنگ شناختی دشمنبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حسن خجسته عضو کمیته علمی همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش اظهار داشت: خیلی وقت است که جنگ شناختی علیه جمهوری اسلامی شروع شده و در این جنگ بسیاری از ارکان جمهوری اسلامی از جمله مقبولیت، ایدئولوژی، اعتقاد و دستاوردهای انقلاب مورد حمله قاعده‌مند قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه وارد مرحله جدیدی از جنگ رسانه و محاصره رسانه‌ای شده‌ایم، خاطرنشان کرد: یکی از ابزارهای مقابله با جنگ شناختی مورد توجه قرار دادن دستاوردهای انقلاب در حوزه بین‌المللی و داخلی است. در این میان برگزاری همایش‌هایی نظیر همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم می‌تواند به رشد و ارتقای این دستاوردها کمک کند.

خجسته با اشاره به موضوعات آثار ارسالی به همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم تصریح کرد: از جمله موضوعاتی که مقالات ارسالی براساس آن نوشته شده، انتخابات نماد مشارکت سیاسی مردم به عنوان یکی از دستاوردهای داخلی انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است. علاوه بر این مقالات دیگری نیز با عنوان فرهنگ سیاسی نخبگان و توسعه سیاسی ایران در الگوی ایرانی اسلامی و ارکان امنیت ملی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ارائه شده است.

عضو کمیته علمی همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پایان یادآور شد: در راه مقابله با جنگ شناختی، تمدن‌سازی که یکی از شیوه‌های ترویج اندیشه است، به عنوان ابزار کارآمدی شناخته می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار