مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

عشایر خوزستان همیشه در صف اول صداقت، دیانت، غیرت و میهن پرستی هستند

سردار مرادحاجتی گفت: افتخار می‌کنم که از جنس شما عشایر نجیب و غیور هستم. عشایری که همیشه در صف اول صداقت، دیانت، غیرت و میهن پرستی هستند.
کد خبر: ۴۸۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ - 08October 2021

عشایر خوزستان همیشه در صف اول صداقت، دیانت، غیرت و میهن پرستی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در جمع عشایر بختیاری و دیدار با خانواده های شهید لندی اظهار داشت: چه مناسبتی بهتر از روز ملی عشایر که در جمع خانواده معظم شهدای عشایر باشیم.

وی افزود: درست در زمانی که سراسر کشور از رشادت نوجوان بختیاری در حادثه آتش سوزی سخن به میان آوردند و او را «بهنام محمدی» دوران نامیدند، رد پای شهیدی دیگر از همین روستا و همین طایفه، پس از 38 سال، آسمان خوزستان را عطرآکین ساخت.

سردار مرادحاجتی گفت: افتخار می‌کنم که از جنس شما عشایر نجیب و غیور هستم. عشایری که همیشه در صف اول صداقت، دیانت، غیرت و میهن پرستی هستند. هرگز نمی‌توان رشادت بختیاری‌های جنوب و خوزستان را فراموش کرد که به محض شنیدن شیپور جنگ، همین تفنگ‌های برنو را برداشته و عازم جبهه‌های نبرد شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: شهدای عشایر بختیاری درست مثل زندگی شان، زلال ولی مظلوم اند و ما باید توجه مان را به رزمندگان، ایثارگران و شهدای عشایر خوزستان به خصوص عشایر غیور عرب، بختیاری، ترک، لر و دیگر اقوام بیشتر کنیم و این غفلت باید هر چه سریع‌تر جبران شود.

وی شهدای لندی را نمونه‌ای از نسل های متمادی ایثارگری دانست و افزود: ضرورت دارد که یادواره‌هایی برای شهدای عشایر در اقصی نقاط خوزستان و در دل همین سیاه چادرها برگزار شود تا نسل نوجوان و جوان روستا و عشایر ما به داشتن قهرمانان کشورشان افتخار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار