رئیس جمهور:

حل مشکل آب نخلستان‌های بوشهر در اولویت است/ دولت به زودی بودجه تکمیل سد خائیز را اختصاص می‌دهد

حجت‌الاسلام رئیسی در بازدید از نخلستان‌های شهرستان اهرَم استان بوشهر گفت: یقین داشته باشید با همت یکدیگر اجازه نخواهیم داد برای نخلستان‌های استان بوشهر مشکل اساسی ایجاد شود و موضوع طرح اصلاح آبیاری نخلستان‌های استان از موضوعات اولویت‌دار است.
کد خبر: ۴۸۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ - 08October 2021

حل مشکل آب نخلستان‌های بوشهر در اولویت است/ دولت به زودی بودجه تکمیل سد خائیز را اختصاص می‌دهدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در بازدید از نخلستان‌های شهرستان اهرَم استان بوشهر در آلاچیق کشاورزان حضور یافت و از نزدیک با آنان به گفتگو نشست.

جمعی از کشاورزان و نخل‌کاران در این گفت‌وگوی بی‌واسطه و رو در رو با ابراز خوشحالی از حضور آیت‌الله رئیسی در جمع خود، مشکلات و پیشنهاد‌های خود را به ویژه درباره رفع مشکل آب مطرح کردند.

رئیس جمهور پس از شنیدن مشکلات کشاورزان و نخل‌کاران، وزیر جهاد کشاورزی و استاندار بوشهر را موظف کرد مشکلات مطرح شده را در اسرع وقت رسیدگی و برطرف کنند.

حجت‌الاسلام رئیسی همچنین در سخنان کوتاهی با تاکید بر همت جدی دولت برای رفع مشکل آب با همراهی کشاورزان، گفت: یقین داشته باشید با همت یکدیگر اجازه نخواهیم داد برای نخلستان‌های استان مشکل اساسی ایجاد شود.

وی طرح اصلاح آبیاری نخلستان‌های استان را از موضوعات اولویت‌دار دانست و گفت: دولت مبلغ مورد نیاز را برای تکمیل هر چه سریع‌تر سد خائیز اختصاص می‌دهد تا این سد در کمترین زمان به بهره‌برداری برسد و مشکل آب کشاورزان استان تا حدودی برطرف شود.

حجت‌الاسلام رئیسی همچنین با اشاره به ضرورت اختصاص اعتبارات لازم برای احداث سد «باهوش» در بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: احداث این سد برای رفع مشکلات کشاورزی استان ضروری است و باید با تامین منابع آن، هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها