امام جمعه سرپل ذهاب:

مهمترین رسالت نیروی انتظامی تامین امنیت و مقابله با ناامنی در کشور است

حجت‌الاسلام فاطمی نسب گفت: مهمترین رسالت نیروی انتظامی تامین امنیت و مقابله با ناامنی در کشور است و امروز امنیت کشور مرهون آمادگی و بیداری نیروهای انتظامی و امنیتی کشوراست.
کد خبر: ۴۸۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ - 08October 2021

مهمترین رسالت نیروی انتظامی تامین امنیت و مقابله با ناامنی در کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با آیین مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با آیین مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح به نکات مهمی در خصوص نقش نیروهای مسلح در کشور اشاره کردند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در تبیین ساختار و نقش نیروهای مسلح به ۴ مولفه اصلی اشاره نمودند افزود: امنیت آفرینی، امنیت درون زا و بازدارندگی امنیتی مبتنی بر استقلال و خودکفایی در این عرصه، اقتدار متکی بر دو عامل عادی تجهیزات و امکانات و معنوی نیروی انسانی مومن و عقلانیت به معنای محاسبه صحیح و دقیق و منطقی متکی و ایمان و برنامه ریزی و دشمن شناسی ساختار نیروهای مسلح کشور است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به تحرکات دشمن در منطقه اذعان داشت: جمهوری اسلامی در حفظ امنیت مرزهای خود با کسی تعارف ندارد دشمن به دنبال تغییر ژئوپلتیک منطقه است و جمهوری اسلامی نسبت به این مساله حساس و واکنش نشان خواهد داد.

حجت الاسلام فاطمی نسب با بیان اینکه اردوغان و علی اف بازیچه صهیونیست‌ها هستند، تصریح کرد: جلوگیری از تغییر در مرزهای کشورهای همسایه از راهبردهای جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت اذعان کرد: دولت سیزدهم دوماه است که زمان امور جنایی را به دست گرفته و در این مدت اقدامات خوبی انجام گرفته است در گام اول دولت اولویت خود را واکسیناسیون مردم قرار داد که تاکنون بیش از ۴۳ میلیون دوز واکسن تزریق شده است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب عنوان کرد: دولت سیزدهم اولویت دوم خود را ثبات بازار عنوان کرده که امیدواریم این اتفاق زودتر انجام شده و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم کمتر شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب در بخش دیگری از سخنان خود به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: مهمترین رسالت نیروی انتظامی تامین امنیت و مقابله با ناامنی در کشور است و امروز امنیت کشور مرهون آمادگی و بیداری نیروهای انتظامی و امنیتی کشوراست.

وی همچنین با اشاره به هفته وقف اذعان داشت: یکی از روش های نیکو و سنت‌های حسنه وقف می باشد که آثار ارزشمندی به دنبال دارد.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: موقوفات می‌توانند اثرات زیادی در حل مشکلات اجتماعی فرهنگی و اقتصادی جامعه داشته باشد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار