برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در قزوین

صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیروهای نظامی و انتظامی صبح امروز در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱ - 09October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، به مناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور سردار «علی ابراهیمی» فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، امیر «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و امیر «مرادعلی بیژنوند» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی در ستاد مرکزی نیروی انتظامی استان قزوین برگزار شد.

سردار «علی ابراهیمی» فرمانده انتظامی استان قزوین در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: شعار هفته ناجا برای نشان دادن اقتدار خدمت‌گزاران خود، تحکیم نظم و بهره‌وری از ابزار روز است که پلیس هوشمند نیروی انتظامی مقتدر می‌تواند این شعار را محقق کند.

وی افزود: امسال هفته ناجا با ربیع‌الاول مقارن شده که امیدواریم با چشمان بیدار و بازوان مقتدر بتوانیم امنیت و آرامش مردم را محقق کنیم. احساس امنیت با تلاش پلیس و استفاده از همکاری دستگاه‌ها ممکن شده است و با مشارکت شبانه‌روزی توانستیم به عنوان دومین دستگاه خدمت رسان معرفی شویم.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: امروز نیروی انتظامی در چشم مردم مظهر اقتدار و امنیت است که در همه شرایط در انتخابات و دوران کرونا و سایر شرایط در خدمت مردم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار