استاندار کرمانشاه:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور است

«بازوند» گفت: نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار کشور شناخته می‌شود. این نیروی خدوم نشان داده‌اند که یک نیروی مردمی هستند و در همه حال برای رفاه و آسایش و امنیت جامعه در حال تلاش هستند.
کد خبر: ۴۸۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ - 09October 2021

نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان کرمانشاه که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: در طول چهار سال اخیر حوادث زیادی نظیر سیل، زلزله و کرونا چه در سطح کشور و چه استان کرمانشاه به وقوع پیوست. مدیریت خوب نیروی انتظامی در صحنه های مختلف باعث شده تا از وقوع بحرانی دیگر جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در پس هر کدام از این حوادث و بحران ها می توانست بحرانی دیگر حادث و کام مردم بیش از پیش تلخ شود اما مدیریت جهادی نیروی انتظامی و حضور به موقع آن ها در صحنه مانع از این اتفاق شد. در مهار و کنترل این بحران نباید به سادگی از نقش پلیس عبور کنیم، چرا که ماموران نیروی انتظامی دوشادوش کادر درمان در میدان جهاد و ایثار حضور داشتند و توانستند.

بازوند در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار کشور شناخته می شود، گفت: این نیروی خدوم در طول سال های اخیر نشان داده اند علاوه بر اینکه یک نیروی حاکمیتی هستند، نیرویی مردمی و مدنی نیز بوده و در همه حال برای رفاه و آسایش و امنیت جامعه تلاش کرده اند.

وی تصریح کرد: اگر امروز در جامعه یک نظم مناسب حاکم است ناشی از مردمی بودن نیروی انتظامی است که توانسته یک مهندسی اجتماعی را شکل دهد چرا که مهندسی اجتماعی شالوده امنیت کشور است و امنیت هم بستر ساز توسعه و پیشرفت هر جامعه ای به شمار می رود. این توسعه و پیشرانی به خاطر امنیت بسیار خوبی است که توسط نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح ایجاد شده است.

وی در پایان از نیروهای مرزبانی نیز به نیکی یاد کرد و گفت: شاید تلاش و زحمات شبانه روزی آن ها کمتر در معرض دید مردم باشد اما واقعیت امر این است آن ها نیز شبانه روز در حال تلاش و مجاهدت هستند که جای تقدیر ویژه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار