فرمانده انتظامی خوزستان:

هوشمندسازی، چابک‌سازی و مقتدرسازی از راهبردهای اصلی پلیس است

سردار «صالحی» گفت: هوشمندسازی، چابک‌سازی و مقتدرسازی از راهبردهای اصلی پلیس است. این هوشمندسازی و امنیت پایدار باید برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد که می‌فرمایند مردم می‌خواهند ناجا قوی و مقتدر و هوشمند باشد.
کد خبر: ۴۸۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ - 09October 2021

هوشمندسازی، چابک‌سازی و مقتدرسازی از راهبردهای اصلی پلیس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سید «محمد صالحی» فرمانده انتظامی خوزستان امروز در آیین صبحگاه مشترک یگان‌های نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در محل ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: هفته ناجا امسال با شعار «پلیس هوشمند و امنیت پایدار» آغاز شده است؛ برای رسیدن به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب به مولفه‌های مختلفی نیاز داریم که یکی از آنها هوشمند سازی است.

وی همچنین با بیان اینکه در کنار هوشمندسازی، چابک‌سازی و مقتدرسازی از راهبردهای اصلی پلیس است افزود: هوشمندسازی و امنیت پایدار برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که می‌فرمایند مردم می‌خواهند ناجا قوی و مقتدر و هوشمند باشد.

فرمانده انتظامی خوزستان به تاثیرگذاری پلیس هوشمند در ارتقای رضایتمندی شهروندان اشاره کرد و گفت: فرمانده کل نیروی انتظامی پیش از این در زمینه تاثیر هوشمندسازی پلیس‌های تخصصی اشاره داشتند که در مجموعه عظیم نیروی انتظامی با وجود ماموریت‌های بسیار می‌طلبد که در ارائه خدمات به مردم تحول ایجاد شده و خدمت‌رسانی با سرعت بیشتری انجام شود.

وی متذکر شد: دو سال است که جامعه ما درگیر مشکلات ناشی از ویروس کرونا است و کارکنان نیروی انتظامی نیز تمامی ظرفیت‌های درمانی و بیمارستانی خود را برای ارائه خدمت به مردم در اختیار متولیان امر درمان قرار داده ضمن اینکه نیروی انتظامی در زمینه فاصله‌گذاری اجتماعی، کنترل ترددها و مقابله قاطع با سوداگران و احتکار کنندگان حضوری فعال داشته است.

سردار صالحی در خصوص مشکلات و بی نظمی های اخیر که در خوزستان رخ داد، بیان داشت: با برخورد قاطع با هنجارشکنان تلاش شده تا رضایتمندی در جامعه شکل گرفته و هنجارشکنان پیام قاطعیت نیروی انتظامی را به درستی دریافت کنند.

وی همچنین با تشریح بخشی از تلاش نیروی انتظامی خوزستان در ۶ ماه نخست سال جاری گفت: در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ در حوزه برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با اجرای طرح‌های مختلف برای کنترل محورهای مواصلاتی در پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح خوزستان اقدامات خوبی به همت و تلاش تمامی همکاران صورت گرفت و کشف مواد مخدر در نیمه اول امسال در مقایسه با سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در برخورد با دارندگان سلاح غیر مجاز و قاچاقچیان سلاح و مهمات نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش کشف را در حوزه سلاح جنگی ‌داشتیم.

نظر شما
پربیننده ها