فرمانده انتظامی هرمزگان مطرح کرد؛

پليس در تراز انقلاب اسلامی توأم با اقتدار و مهربانی

سردار «جعفری» گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا پلیس در تراز انقلاب اسلامی توأم با اقتدار و مهربانی را معرفی کنیم، برای رسیدن به پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب اسلامی به مولفه‌هایی نیازمندیم که یکی از آن‌ها هوشمندسازی است.
کد خبر: ۴۸۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹ - 10October 2021

پليس در تراز انقلاب اسلامی توأم با اقتدار و مهربانیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «غلامرضا جعفری» فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: این هفته با شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» نامگذاری شده است که فلسفه آن برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است؛ ایشان فرمودند که مردم می‌خواهند ناجا قوی و هوشمند باشد. پلیس هوشمند یعنی دقت بالاتر، سرعت و اقتدار بیشتر در مأموریت‌ها و مبارزه مقتدرانه با هر نوع قانون‌گریزی، امروز بحمدالله ناجا دارای نیروی انسانی متدین و ولایت مدار است که دارای دستاوردهای علمی بالایی است و از همه فراز و نشیب های شکل گیری و انسجام عبور کرده و امروز این افتخار را دارد که خادم کوچک مردم است و با اشرار، قاچاقچیان،برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در فضای حقیقی و مجازی مقابله کرده و حراست مرزها برعهده دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است و توانسته محیطی امن و آرام برای زندگی مردم به عنوان یک سازمان مقتدر ایجاد کند و رضایت مندی مردم را جلب کند، تصریح کرد: پلیس در مقابله با جنگ نرم و ارتقاء ظرفیت های سایبری توانسته گام های موثری بردارد.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه در حال حاضر به حول و قوه الهی تعامل و هم افزایی مثال زدنی بین نیروی انتظامی، سایر نیروهای مسلح و اعضای شورای تأمین در سطح استان وجود دارد که این امر جای شکرگذاری دارد، گفت: با همکاری و مجاهدت همکاران نتیجه مطلوبی در حوزه تأمین و ثبات امنیت استان بدست آمده است و استان هرمزگان در حوزه سرقت رتبه 29 کشور است یعنی 28 استان میزان وقوع سرقتشان بیشتر از هرمزگان است.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: استان هرمزگان در حوزه نزاع و درگیری ردیف 30 است یعنی مردم نجیب و آگاه ما از 29 استان دیگر نزاع کمتری دارند، در حوزه سرقت عنف رتبه 26 کشور را دارا هستیم و همچنین به همت همکاران رتبه برتر را در بین فرماندهان کل کشور بدست آورده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان با ذکر این نکته که رضایتمندی خود را منوط به تأئید مردم می‌دانیم، گفت: تأئید و رضایتمندی مردم را یک نوع اقتدار می‌دانیم چراکه این نوع پلیس برای مردم و با مردم است و به آن افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: استان هرمزگان در حوزه سلامت اداری از استان های برتر کشور است که در گزارشی که از سوی سلسله مراتب به محضر مقام معظم رهبری رسیده مورد تقدیر و تشکر قرار گرفته و ما خدا را شاکریم که در این پایش و سلامت اداری سهمی داشته ایم.

فرمانده انتظامی هرمزگان تشریح کرد: در حوزه کرونا و خدمات رسانی به مردم 37 هزار خدمت در حوزه بیمارستانی داشتیم، در بحث بیماران بستری در بیمارستان 1282 نفر و کمترین تلفات را داشتیم در بحث کاهش زنجیره بیماری 243 هزار نفر ساعت خدمت رسانی کردیم و همکاران ما در 36 نقطه استان در گرما و وضعیت بد آب و هوایی خدمت رسانی داشتند.

سردار جعفری تصریح کرد: در حوزه خودروهایی که منع ورود به استان داشتند، 88 هزار خودرو را عودت داده ایم که این کار سختی است که مرم را قانع کرد مسیر خود را تغییر داده و به سمت خانه و استان خود بازگردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ابراز داشت: در بحث مبارزه با مواد مخدر همکاران ما در شش ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 50 تن مواد مخدر کشف کردند که نسبت به سال قبل 19 درصد افزایش داشته است، همچنین 47 باند متلاشی شده و هفت هزار و 250 نفر معتاد دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: ازهفته ناجا سال گذشته تا کنون بیش از 91 تن مواد مخدر کشف شده، در حوزه قاچاق 742 میلیارد تومان و حوزه مشاوره و مددکاری از ابتدای سال هشت هزار و 797 فقره مصالحه و سازش شده که این در وقت مردم صرفه جویی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار