فرمانده نهاجا تأکید کرد؛

ایجاد نیروی هوایی در تراز جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا بر ایجاد نیروی هوایی دانشمند در تراز جمهوری اسلامی، گفت: این امر باید با توجه ویژه به جوانان محقق شود.
کد خبر: ۴۸۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷ - 10October 2021

بازدید فرمانده نهاجا از بیمارستان بعثتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از بیمارستان بعثت این نیرو، ضمن دیدار با رئیس و کارکنان بیمارستان، با اشاره به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: بر اساس فرمایش فرماندهی معظم کل قوا، توجه ویژه به جوانان در همه حوزه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: یکی از فرمان‌ها و اوامر فرماندهی معظم کل قوا در حکم اینجانب به‌عنوان یک سرباز، ایجاد نیروی هوایی دانشمند در تراز جمهوری اسلامی ایران بوده است که این امر باید با توجه ویژه به جوانان محقق شود.

در ادامه این بازدید، فرمانده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر ضرورت تکریم مراجعه‌کنندگان بیمارستان به‌ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و بازنشستگان گفت: اگر ارتباط بین فرماندهان و کارکنان رابطه‌ای از جنس صداقت و همدلی باشد، قطعاً در حوزه بهداشت و درمان با به‌کار‌گیری دانش، نیروی انسانی و تجهیزات، همه فعالیت‌ها و ارائه خدمات با شور و اشتیاق مضاعف انجام خواهد شد که ثمره آن رضایتمندی خدا و همه بیماران و مراجعه‌کنندگان خواهد بود.

در این مراسم، دکتر «ناصری» رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش و دکتر «صمدی» رئیس بیمارستان بعثت این نیرو، گوشه‌ای از عملکرد و فعالیت‌های این بیمارستان در ایام کرونا را ارائه کردند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار