معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا خبر داد؛

ارائه برخط اطلاعات به ۱۳ دستگاه/ لزوم حمایت از سامانه‌های امنیتی تولید داخل

سردار دولت‌خواه از ارائه برخط اطلاعات به ۱۳ دستگاه توسط نیروی انتظامی خبر داد و گفت: باید از سامانه‌های امنیتی تولید داخل حمایت شود.
کد خبر: ۴۸۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ - 10October 2021

ارائه برخط اطلاعات به ۱۳ دستگاه/ لزوم حمایت از سامانه‌های امنیتی تولید داخلبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار احمد دولت‌خواه معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا امروز (یکشنبه) در آیین افتتاح طرح‌های هوشمندسازی پلیس، اظهار داشت: پلیس با راه‌اندازی سامانه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف به دنبال ارائه خدمات مختلف در بستر فضای مجازی و تسهیل در خدمات به مردم است.

وی در ادامه از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست کرد داده‌های سایر سازمان‌ها را برای برقراری امنیت در اختیار پلیس قرار دهد.

دولت‌خواه گفت: هم‌اکنون ۳۰ سازمان از نیروی انتظامی داده دریافت می‌کنند؛ همچنین به ۱۳ سازمان به صورت برخط داده ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز در حوزه حمایت از سامانه‌های امنیتی داخلی دچار خلاء‌هایی هستیم، گفت: امروز متاسفانه در این حوزه سامانه‌های بومی خلاء‌هایی داریم که باید جبران شود.

سردار دولت‌خواه با بیان اینکه پلیس خواستار استفاده از شبکه‌ ملی اطلاعات است، افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از طرح‌های هوشمندسازی پلیس باید حمایت‌ مالی کند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها