نماینده ولی فقیه در مازندران:

شهدا ملی‌گرای واقعی هستند

«محمدی لائینی» گفت: شهدا ملی‌گرای واقعی هستند و به ملت و مملکت و آب و خاک خیانت نکردند.
کد خبر: ۴۸۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ - 10October 2021

شهدا ملی‌گرای واقعی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از امروز در یادواره شهدای جهاد کشاوری استان (سنگرسازان بی‌سنگر) با تبریک ایام ربیع الاول و هفته وحدت اظهار داشت: بزرگترین توصیه‌های اولیا و امامین انقلاب و شهدا، حفظ وحدت و انسجام قومی، مذهبی و نژادی است و دشمنان هم این وحدت را برنمی‌تابند.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام عسگری (ع) در هشتم ماه ربیع‌الاول و گرامیداشت شهدای جهاد و بیان اینکه برای حفظ هر شصت متر مربع، یک شهید دادیم و شهدا به گردن ما حق دارند، عنوان کرد: شهدا ملی‌گرای واقعی هستند و به ملت و مملکت و آب و خاک خیانت نکردند و خود را فدا کردند.

محمدی لائینی با بیان اینکه ملی‌گرا‌های غربزده منافع غیر ملت را بر منافع ملت ترجیح می‌دهند و بی‌کفایت هستند، تصریح کرد: بنی‌صدر یکی از بی‌کفایت‌ها بود که با بسته شدن پرونده دنیوی، پرونده اخروی‌اش باز شد.

وی با بیان اینکه بنی‌صدر در ریخته شدن خون شهدا دخیل است، گفت: میدان دادن به دشمن، محدود کردن تجهیزات، همدستی با منافقین و رجوی، انفجار حزب جمهوری اسلامی، بمباران بقایای تجهیزات آمریکایی‌ها و اسنادشان در جریان طبس، پناهنده شدن در دامن دشمنان و گرفتن تابعیت بیگانگان از جمله خیانت‌های او بود.

امام جمعه ساری افزود: امروز دشمنانی که داعیه حقوق بشر دارند به عناصر و رئیس تروریست‌ها و کسانی که دست‌شان به خون ملت‌ها آغشته است و مجرمین و اختلاسگران فراری پناهندگی سیاسی می‌دهند، باید جواب این همه خیانت‌ها را بدهند.

محمدی لائینی تصریح کرد: رأی دادن و کاندیدا شدن در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت دارد و کسانی که با پول و لابی‌گری مسئولیت می‌گیرند جهنم را برای خود می‌خرند و باید انتظار شهدا را برآورده کنیم و در انتخابات افراد اصلح را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه جهاد سازندگی در دو صحنه سازندگی درون کشور و دفاع مقدس انتظار شهدا را برآورده کرد، افزود: در هر دو صحنه جهادش، حق جهاد بود و آن روحیه و تلاش باید الگوی نهاده‌های ما باشد و ادارات باید جدی باشند و ما قدردان پرسنل صادق و خدمتگزار هستیم.

محمدی لائینی با اشاره به کاغذبازی‌ها و سردرگمی مراجعه‌کنندگان در ادارات اظهار داشت: ملاک‌ها و معیار‌ها و انگیزه‌های خدایی و اخلاص جهت یافته و سهم ادارات در ناراضی‌تراشی باید بررسی شود.

امام جمعه ساری با بیان اینکه در دولت جدید احیای جهاد سازندگی در دستور کار قرار گرفت، بیان داشت: شهدا این مملکت را به ما سپردند و ما باید با رفع مشکلات مردم بدنبال کسب رضایت شهدا باشیم.

محمدی لائینی افزود: امروز جهاد کشاورزی باید با ترکیبی از آن جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی روحیه دفاع مقدسی را در خود تقویت و حفظ کند؛ چرا که جهاد کشاورزی ما مطلوب نیست و نیازمند جهاد کشاورزی مدرن و با بهره وری بالا هستیم و باید برای رقابت با محصولات وارداتی و فرصت صادرات و مکانیزه شدن و کاهش هزینه‌های کشاورزی و دامداری و هزینه‌های بصرفه برای کشاورزان و دامداران و باغداران تلاش کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار