فرمانده انتظامی استان البرز:

بخش زیادی از توفیقات پلیس با همکاری مردم کسب می‌شود

سردار «محمدیان» با اشاره به اینکه بخش زیادی از توفیقات پلیس با همکاری مردم کسب می‌شود، گفت: امروز پلیس با همکاری و مشارکت مردم توانسته امنیت مطلوب و پایداری را در سطح استان البرز ایجاد کند.
کد خبر: ۴۸۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ - 11October 2021

بخش زیادی از توفیقات پلیس با همکاری مردم کسب می‌شودسردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج ضمن تقدیر از همکاری اصحاب رسانه با مجموعه پلیس البرز طی یک سال گذشته، نقش رسانه‌ها را در افزایش احساس امنیت و پیشبرد اهداف پلیس در آموزش شهروندان و تنویر افکار عمومی بسیار مهم و حیاتی برشمرد.

وی مطرح کرد: امسال هفته نیروی انتظامی از 17 مهر آغاز شده و تا 23 مهر ادامه دارد که این بازه زمانی فرصتی برای ارائه عملکرد یک ساله پلیس به شهروندان و جلب مشارکت حداکثری آن‌هاست. پلیس به‌عنوان یک نیروی مردم محور، باید برای انجام مأموریت‌های خود حتماً مشارکت مردمی را داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه بخش زیادی از توفیقات پلیس با همکاری مردم کسب می‌شود، تصریح کرد: امروز پلیس با همکاری و مشارکت مردم توانسته امنیت مطلوب و پایداری را در سطح استان البرز ایجاد کند که اگر اخبار و اطلاعات اعلامی از سوی شهروندان نبود، پلیس به‌تنهایی این حجم از توفیقات را کسب نمی‌کرد.

سردار محمدیان با بیان اینکه ارائه عملکرد یک ساله پلیس در هفته ناجا را وظیفه خود می‌دانیم، به نقش نیروی انتظامی در کنترل کرونا اشاره کرد و گفت: ناجا علی‌رغم شیوع گسترده کرونا در پیک‌های مختلف و تعطیلی ادارات و اصناف، نه‌تنها وظایفش را انجام نداد بلکه با مأموریت‌های جدید و مضاعفی مواجه شد که با مجاهدت مأموران خود توانست تمام آن‌ها را به‌خوبی انجام دهد.

وی با اشاره به شعار هفته ناجا که «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» نام‌گذاری شده است، بیان داشت: امروز پس از گذشت ۴۲ سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم اشتباهات پلیس را نمی‌پذیرند و با توجه به ‌سرعت بالای رشد تکنولوژی در دنیا لاجرم همه دستگاه‌ها از جمله پلیس باید در این مسیر حرکت و با هوشمند سازی در جهت بهبود خدمت‌رسانی به شهروندان اقدام کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه پلیس با هوشمند سازی سعی در بهبود خدمت‌رسانی به مردم دارد، افزود: نیروی انتظامی در این زمینه پیشگام بوده و با هوشمند کردن داده‌های خود گام‌های محکمی در راستای بهبود خدمت‌رسانی به مردم برداشته است. هوشمند سازی اشتباهات پلیس را به حداقل رسانده و رضایتمندی عمومی را به دنبال دارد.

سردار محمدیان از رونمایی از چندین خدمت هوشمند پلیس در سال ۱۴۰۰ خبر داد و با اشاره به فوت چهار نفر از کادر نیروی انتظامی استان البرز بر اثر بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: از زمان آغاز بیماری کرونا تاکنون به‌واسطه برخورد مستقیم مأموران انتظامی با مراجعان، حدود یک سوم از مأموران پلیس البرز به بیماری کرونا مبتلا شده و بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار