کشتی‌گیران نوجوان قهرمانی در آسیا را به ۱۷۵ شهید غواص تقدیم کردند

نوجوانان کشتی ایران پس از قهرمانی در رقابت‌های آسیایی هند قهرمانی خود را به ۱۷۵ شهید غواص تقدیم کردند.
کد خبر: ۴۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ - 15June 2015

کشتی‌گیران نوجوان قهرمانی در آسیا را به ۱۷۵ شهید غواص تقدیم کردند

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در پیام اعضای کادر فنی و کشتیگیران تیمهای آزاد و فرنگی نوجوانان کشورمان آمده است:

ما اعضای تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ایران در آستانه تشییع پیکر 175 غواص شهید که در عملیات کربلای 4 هشت سال دفاع مقدس با دستان بسته به درجه رفیع شهادت نائل شدند، قهرمانی در رقابتهای آسیایی هند را به آنها تقدیم میکنیم. بیشک تمامی ملت بزرگ ایران قدردان رشادت این دلاوران خواهند بود و ما نیز به عنوان سربازان ایران سرافراز تلاش میکنیم با موفقیت در میادین پیش رو، رضایت خاطر مردم گرانقدر ایران به عنوان حامیان ورزش ملی را فراهم کنیم.

خبر دیگر اینکه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک نیز با ارسال نامهای به فدراسیون کشتی از برگزاری مناسب رقابتهای انتخابی تیمهای ملی کشتی در مشهد قدردانی کرد. متن نامه رئیس کمیته ملی المپیک به شرح زیر است:

برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی در شهر مقدس مشهد در فضایی عادلانه نشان از برنامهریزی خوب فدراسیون کشتی در امر پشتوانهسازی و استعدادیابی برای به اهتزاز در آوردن پرچم پرافتخار کشورمان در عرصههای بین المللی و گرایش هر چه بیشتر جوانان این مرز و بوم به ورزش ملی کشورمان دارد. بیشک ایجاد فضای همدلی و همزبانی در خانواده بزرگ کشتی و برپایی رقابتهایی در این سطح که التزام به قانون و قانونمندی را در اذهان تداعی نمود میتواند مایه دلگرمی پشتوانهها، آیندهسازان و فرزندان میهن اسلامیمان باشند تا بدانند و ایمان داشته باشند که تلاش و کوشششان از نظر شورای فنی، مربیان تیمهای ملی و مسئولان دور نمیماند و در این فضای آکنده از شایسته سالاری میتوانند حاصل زحماتشان را با کسب دوبنده مقدس تیم ملی به دست آورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها