وصیت‌نامه شهید «مجید بشارتی»؛

مردم باید همیشه در صحنه حاضر باشند

در وصیت‌نامه شهید «مجید بشارتی» آمده است: امت حزب‌الله ایران مراقب امام عزیز باشید و خود را از صحنه کنار نکشید؛ زیرا دشمنان انقلاب که دست‌پرورده آمریکای جنایتکار هستند، همین را می‌خواهند.
کد خبر: ۴۸۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۰ - 14October 2021

امت حزب الله خود را از صحنه کنار نکشید، زیرا ضد انقلابیون همین را می خواهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «مجید بشارتی» فرزند اسماعیل در سال 1342 در شهرستان زابل متولد شد. وی در سال 1365 در عملیات کربلا 5 منطقه شلمچه به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید

با سلام و درود به امام زمان (عج) و فرمانده نیروهای حق علیه باطل و با سلام و درود به نایب برحقش امام امت این قلب تپنده امت و رزمندگان و با سلام و درود به شهدای اسلام که آگاهانه راهشان را انتخاب کرده‌اند و به جایگاه همیشگی شان رسیده اند و با سلام و درود به ملت شهیدپرور و با سلام و درود به شما پدر و مادرم و خواهر و برادر عزیزم.

امت حزب الله ایران مواظب امام عزیز باشید و خود را از صحنه کنار نکشید، زیرا ضد انقلابیون که دست پرورده آمریکای جنایت کار هستند همین را می خواهند و خون صدها هزار شهید پایمال می شود و از همه مهم تر ضربه محکمی به اسلام وارد می شود و کوبیده شدن اسلام گناهی بس بزرگ و نابخشودنی است.

شهیدان قبل از ما با خون خود درخت تنومند اسلام را آبیاری کرده اند و پیامشان به ما این بود که اسلام را در هر زمان و مکان یاری نمایید و دعا به جان امام عزیز نماییم و ضمناً خانواده شهدا گرامی ترین افراد در جامعه هستند.

احترام آنان را در هر کجا، نگاه دارید و از خداوند برای آنان صبر و استقامت طلب نماییم شهیدان زنده مان، معلولینِ انقلاب، شاهدان همیشه جاوید، احترام خاصی در نزد خداوند دارند آنان را برای این که قسمتی از عضو بدن شان در راه اسلام قطع شده اند، آنان را تحقیر ننماییم زیرا گناهکار شده ایم.

و در آخر چند سخن با پدر و مادر خواهر و برادرم دارم: پدر و مادر گرامی از شما تقاضای عفو و بخشش دارم زیرا در بسیاری از مواقع باعث نارضایتی شما شده ام و برایتان گرفتاری های فراوانی به وجود آورده ام. از شما پدر و عزیز می خواهم که مرا مورد بخشش خود قرار دهید و از شما می خواهم که در مرگ من گریه نکنید، زیرا منافقین همین را می خواهند در مرگ من لباس عزا به تن نکنید و شیون نکنید که خداوند از این کار رضایت ندارد.

و از تمام برادرانم می خواهم که دنباله رو راه شهیدان باشند و تا می توانند باعث نارضایتی پدر و مادر نشوند و چون وقت کم است حرفم را به پایان می رسانم و از خداوند طلب عفو و بخشش دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار