فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد؛

«پلیس‎یاران» همکاران توانمند نیروی انتظامی در تأمین امنیت

سردار «تقوی» گفت: مردم باید بیشتر با خدمات پلیس‌یاران آشنا شوند، وجود هشت هزار و ۳۰۰ پلیس‌یار در استان بیانگر ورود خوب بخش خصوصی به موضوع تأمین امنیت است و دستگاه قضا نیز از مأموریت پلیس‌یاران پشتیبانی می‌کند.
کد خبر: ۴۸۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ - 12October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در دهمین همایش پلیس‌یاران و مؤسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی خراسان رضوی که امروز در مشهد برگزار شد اظهار داشت: امروز عزم همه مسئولان در داخل مجموعه نیروی انتظامی و خارج از آن توسعه فعالیت بخش خصوصی در موضوع امنیت با تمام مؤلفه‌های آن است.

وی در ادامه به نقش پلیس‌یاران در تأمین امنیت اشاره کرد و افزود: مردم باید بیشتر با خدمات پلیس‌یاران آشنا شوند، وجود هشت هزار و ۳۰۰ پلیس‌یار در استان بیانگر ورود خوب بخش خصوصی به موضوع تأمین امنیت است و دستگاه قضا نیز از مأموریت پلیس‌یاران پشتیبانی می‌کند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه باید ارتباط دوستانه و استادشاگردی بین پلیس‌یاران و کلانتری‌ها وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: پلیس‌یاران و نگهبانان محله عملکرد خوبی دارند اما کارنامه‌ای از آنها برجای نمی‌ماند، مجرم را دستگیر می‌کنند اما اقدام آنان در عملکرد کلانتری‌ها اعمال می‌شود. باید ساز و کاری تعریف شود تا عملکرد پلیس‌یاران به نام خود آنها ثبت و ارائه شود.

سردار تقوی ادامه داد: ارزش کار نگهبانان محله باید بازتعریف شود که این مهم مورد توجه است و از هر پیشنهادی برای توسعه مأموریت پلیس‌یاران استقبال می‌کنیم.

عملکرد نیروی انتظامی رضایت عمومی را به همراه داشته است

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان داشت: تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی در حوزه پلیس‌یاران رخ دهد و ریاست دادگستری نیز امروز در نشستی از مأموریت پلیس‌یاران حمایت کرد.

حجت‌الاسلام علیرضا رامیار رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: کسی که مسئولیتی را می‌پذیرد باید وظیفه محوله را به درستی انجام دهد. بخش زیادی از مشکلات امروز بویژه در حوزه اقتصادی، ناشی از عدم مدیریت صحیح است.

وی افزود: امروز هر مسئولیتی که بر عهده نیروی انتظامی گذاشته شده، به خوبی به انجام رسیده و رضایت مردمی را در پی داشته است که البته تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی بیان داشت: برای امنیت موجود در کشور بهای سنگینی پرداخت شده‌ است. در سال جاری جمعی از کارکنان ناجا به شهادت رسیدند و خانه‌هایی از خانواده ناجا بی‌سرپرست شدند تا محیط خانه مردم امن باشد.

در این همایش از پلیس‌یاران نمونه، موسسات حفاظتی برتر و تعدادی از کلانتری‌ها و سرکلانتری‌ها قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار