رئیس دادگستری اهر:

روحیه، صبر و استقامت جانبازان مثال‌زدنی است

حجت‌الاسلام «نظری» روحیه، صبر و استقامت جانبازان را مثال‌زدنی خواند و گفت: این عزیزان بعد از دوران دفاع مقدس نیز همچنان با همان روحیه در حال خدمت به نظام و انقلاب هستند و همواره پشتیبانی خود را از کشور نشان داده‌اند.
کد خبر: ۴۸۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ - 12October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «محمدعلی نظری» رئیس دادگستری اهر در دیدار با جانباز 70 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس «قادر محمدی»، از جانبازان به‌عنوان علمداران واقعی دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، یادکرد و اظهار داشت: جانبازی مقام و منزلت پرافتخاری است که نصیب این جان‌برکفان شده است. بذل جان در راه دفاع از نظام عمل بزرگی است که جانبازان با اخلاص و ایمانی راسخ، در دوران هشت سال دفاع مقدس این کار را کردند تا انقلاب پابرجا بماند.

رئیس دادگستری شهرستان اهر بیان کرد: جانبازان الگوهای از خود گذشتگی در جامعه هستند که درس ایثار و فداکاری را به بهترین شکل ممکن به همگان آموختند.

وی روحیه، صبر و استقامت جانبازان را مثال‌زدنی خواند و تصریح کرد: این عزیزان بعد از دوران دفاع مقدس نیز همچنان با همان روحیه در حال خدمت به نظام و انقلاب هستند و همواره پشتیبانی خود را از کشور نشان داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار