امام جمعه دیر:

عوض کردن جای شهید و جلاد ظلم بزرگی به شهداست

«حسینی» با بیان اینکه عوض کردن جای شهید و جلاد ظلم بزرگی به شهدا و خانواده‌های آنان است گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس گرفتار جنگی نابرابر بودیم که کشورهای دیگر حتی سیم خاردار به ما نمی‌دادند چه رسد به اینکه سلاح دهند.
کد خبر: ۴۸۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶ - 12October 2021

عوض کردن جای شهید و جلاد ظلم بزرگی به شهداستبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه دیر امروز در آئین اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس «اسطوره‌های یقین» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است که باید سال‌های سال خود را از آن تغذیه کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با پیروزی انقلاب احساس خطر کردند و می‌خواستند آن را در نطفه خفه کنند گفت: اگر فرهنگ دفاع مقدس نباشد، مراکز دینی و عبادت خدا از بین می‌رود پس فلسفه دفاع حفظ مقدسات و جان و مال و ناموس یک کشور است.

حسینی با بیان اینکه عوض کردن جای شهید و جلاد ظلم بزرگی به شهدا و خانواده‌های آنان است، ابراز کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس گرفتار جنگی نابرابر بودیم که کشورهای دیگر حتی سیم خاردار به ما نمی‌دادند چه رسد به اینکه سلاح دهند.

امام جمعه دیر با اشاره به اینکه باید هر روز از دفاع مقدس حرف بزنیم و تنها به هفته دفاع مقدس اکتفا نکنیم خاطرنشان کرد: یکی از ابزارهایی که می‌تواند ارزش‌ها را ماندگار و به دیگران عرضه کند هنر شعر است.

حسینی با اشاره به اینکه حسینی یادآور شد: امروز وظیفه هرکس با هر تخصصی این است که نهضت تبیین و روشنگری را دنبال کند تاکید کرد: شاعران نقش مهمی در زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس دارند که باید بیشتر در این مسیر تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها