مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

هدف از تدوین تاریخ شفاهی رزمندگان انتقال تجارب است

امیر «نجاتی» گفت: هدف از تدوین تاریخ شفاهی رزمندگان دوران دفاع مقدس، اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال تجارب دفاع مقدس به نسل‌های کنونی و آینده است.
کد خبر: ۴۸۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰ - 14October 2021

هدف از تدوین تاریخ شفاهی رزمندگان دوران دفاع مقدس انتقال تجارب است.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امیر «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی امروز در دیدار با «علیرضا صبوری» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به جایگاه تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس در این استان، اظهار داشت: هدف از تدوین تاریخ شفاهی رزمندگان دوران دفاع مقدس، اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال تجارب دفاع مقدس به نسل‌های کنونی و آینده است، بنابراین در چند سال اخیر تدوین تاریخ شفاهی رزمندگان دوران دفاع مقدس مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی افزود: شرکت نیروی برق خراسان شمالی بعنوان یک شرکت فنی و تخصصی علاوه بر انجام وظیفه اداریش در جنگ، خدمات فنی و مهندسی و پشتیبانی مهندسی رزمی را در اختیار رزمندگان گذاشته و ایفاء نقش کرده است. مشارکت همه جانبه این سازمان در دفاع مقدس با اعزام داوطلبانه نیروی انسانی، شرکت در اجرای پروژه‌های مهندسی رزمی در خطوط مقدم جبهه، بازسازی و ترمیم خسارات ناشی از جنگ برای تأمین برق مورد نیاز مردم‌، نشان از نقش مؤثر این سازمان در جنگ تحمیلی بوده است‌.

در این جلسه علیرضا صبوری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز انتقال تجارب و خاطرات دفاع مقدس برای نسل های آینده را یک ضرورت دانست و آمادگی کامل آن شرکت را جهت اقدامات و تجارب ارزشمند آن دوران اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها