فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

مولفه‌های وحدت در کردستان بالاست

سردار «حسینی» گفت: شرایط و مولفه‌های وحدت اعم از هماهنگی و انسجام و یکپارچگی در کردستان بالاست که در هفته وحدت نمود بیشتری دارد و می‌توان این مولفه‌ها را در این هفته پررنگ‌تر کرد.
کد خبر: ۴۸۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ - 14October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «سیدصادق حسینی» صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد هفته وحدت در کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: مسائل فرهنگی مخصوص ایام خاص نیست بلکه در کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و جزو زیرساخت سایر بخش‌هاست.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، شرایط و مولفه‌های وحدت اعم از هماهنگی و انسجام و یکپارچگی در کردستان بالاست که در هفته وحدت نمود بیشتری دارد و می‌توان این مولفه‌ها را در این هفته پررنگ‌تر کرد.

این مسئول ادامه داد: هر چند دشمنان تلاش می‌کنند در زمینه تفرقه به نتایجی برسند اما چیزی به نام اختلاف و تفرقه در کردستان وجود ندارد.

سردار حسینی گفت: یکی از روزهای هفته وحدت را به نام شهید شوشتری نامگذاری کنند چرا که این شهید بزرگوار در شمالغرب کشور هم تلاش‌های زیادی کردند.

وی فضاسازی محیطی در فضای حقیقی و مجازی، تولید برنامه‌ها، حمایت از برنامه‌های فرهنگی مساجد و تکایا، همایش روحانیون اهل تشیع و تسنن، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشن‌های مولودی‌خوانی و دف‌نوازی، تقدیر از الگوهای موفق، برجسته‌سازی نقاط مشترک، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و راه‌اندازی گروه‌های سرود را از برنامه‌های شاخص سپاه بیت‌المقدس کردستان در هفته وحدت برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار