فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

شهید «عبدالله خسروی» نابغه اطلاعات و عملیات بود

سردار کریمی گفت: شهید عبدالله خسروی با شجاعت و روحیات برجسته و مهارت بی نظیری که در حوزه رزم و غواصی داشت در عملیات‌های شناسایی پیشتاز بود.
کد خبر: ۴۸۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ - 14October 2021

شهید «عبدالله خسروی» نابغه اطلاعات و عملیات بودبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه «روح‌الله» استان مرکزی، امروز (پنجشنبه) به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید مدافع حرم «عبدالله خسروی» اظهار داشت: شهید «عبدالله خسروی» نمونه یک مجاهد واقعی در مسیر انقلاب اسلامی بود که حیات با برکت خود را در راه دفاع از ارزش های اسلامی گذراند و در آزمون نبرد با استکبار جهانی و دفاع از حریم ولایت و اهل بیت (ع) سربلند بیرون آمد.

کریمی گفت: ولایتمداری یکی از ویژگی های برجسته شهید «عبدالله خسروی» بود که حیات با برکت خود را در مکتب اهل بیت (ع) ، انقلاب اسلامی و ولایت گذراند و حاج «عبدالله» سرباز واقعی ولایت بود و شجاعانه در میدان های نبرد نقش آفرینی کرد.

وی ادامه داد: مجاهدت های شهید «عبدالله خسروی» هم در دفاع مقدس و هم در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و خصوصا در آزادی شهر تدمر همواره ماندگار است و این شهید بزرگوار در عرصه دفاع از حرم به عنوان فرمانده میدانی فاتحین حماسه های بزرگی خلق کرد.

کریمی افزود: یکی دیگر از ویژگی های برتر شهید «عبدالله خسروی» اخلاق مداری بود و در واقع شهدای مدافع حرم با الگو قرار دادن پیامبر اکرم(ص) و همچون اولیای خدا با تواضع و فروتنی به مردم بزرگترین خدمت را ارائه کردند.

وی اضافه کرد: شهید «عبدالله خسروی» با شجاعت و روحیات برجسته و مهارت بی نظیری که در حوزه رزم و غواصی داشت در عملیات های شناسایی پیشتاز بود و در واقع حاج «خسروی» نابغه اطلاعات و عملیات بود که با مدیریت قوی، ابتکار و خلاقیت در بسیاری از صحنه های عملیاتی و میدانی خوش درخشید.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهید «عبدالله خسروی» با پشتکار، سخت کوشی با انگیزه فراوان مجاهد واقعی فی سبیل الله و عبد واقعی خدا بود که با مقاومت و ایستادگی هم در دفاع مقدس و هم در دفاع از حرم حماسه آفرین شد.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم امنیت آفرین هستند بیان کرد: در سخت ترین شرایط با مجاهدت همه جانبه دغدغه خدمت به مردم و جامعه اسلامی را عملیاتی کردند و مردم هم با استقبال با شکوه از پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم لبیک به آرمان و راه شهدا را اعلام کردند که نمونه آن تشییع میلیونی شهید سلیمانی توسط مردم بود که مردم بار دیگر بیعت خود را با ارزش های اسلامی با اقتدار اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع همه جانبه از ارزش های الهی و خدمت به مردم مهمترین پیام امروز شهدا برای اقشار جامعه است و امروز الگوهای واقعی جوانان ، شهدای مدافع حرم هستند و لذا وظیفه داریم سیره و رفتار آنها را به خوبی تبیین کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار