فرمانده انتظامی استان مازندران:

کسب رضایتمندی مردم، مهمترین هدف پلیس در برقراری امنیت است

سردار «میرزایی» کسب رضایتمندی مردم را مهمترین هدف پلیس در برقراری امنیت عنوان کرد.
کد خبر: ۴۸۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ - 15October 2021

کسب رضایتمندی مردم، مهمترین هدف پلیس در برقراری نظم امنیت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی استان مازندران امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسن عسگری و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در گزارشی به تشریح عملکرد پلیس در برقرار نظم و امنیت در سطح استان پرداخت.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ۱۲ میلیون و ۲۸۷ هزار تماس واصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در شش ماهه سال جاری گفت: این تعداد تماس با ۱۱۰ نشانگر اعتماد مردم به پلیس است. در این مدت بیش از ۱۲ میلیون و ۲۸۷ هزار تماس با این سامانه برقرار شده است که از این تعداد ۴۹۷ هزار و ۳۸۹ مورد آن منجر به حضور ماموران در صحنه و انجام عملیات پلیسی توسط واحد‌های گشت ۱۱۰ شده است و ۴۴۵ هزار و ۱۹۷ مورد از این تماس‌ها راهنمایی و ارشاد و ۱۸۳ هزار مورد نیز غیر قابل رسیدگی بودند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، سرمایه اجتماعی را اساس و پایه اقتدار پلیس خواند و خاطرنشان کرد: مردم پیکره اصلی جامعه هستند و هیچ امری بدون حضور آن‌ها در جامعه شکل نخواهد گرفت و نیروی انتظامی همواره درصدد است در راستای حفظ سرمایه‌های مادی و معنوی خود از وجود مردم در حفظ و برقراری امنیت بهره‌مند شود.

سردار میرزایی در پایان کسب رضایتمندی مردم را مهمترین هدف پلیس در برقرار نظم امنیت عمومی عنوان کرد و گفت: امنیت، آسایش و آرامش، هدیه پلیس به مردم است و تمام سعی و تلاش ما بر ایجاد و تامین امنیت در سطح استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار