نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

سازمان عقیدتی سیاسی یادگاری گرانقدر از امام (ره) است

حجت‌الاسلام «آل هاشم» گفت: امام خمینی (ره) با بینش بلند خود فرمان تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی در نیروی مسلح را با مشورت و تصمیم‌سازی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دادند که یادگاری گرانقدر از ایشان است.
کد خبر: ۴۸۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ - 16October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در جمع فرماندهان و کارکنان ارتش در منطقه شمال غرب، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با بینش بلند خود فرمان تشکیل این سازمان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح را با مشورت و تصمیم‌سازی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دادند.

وی تاکید کرد: امام خمینی (ره) در زمانی که دشمنان نظام اسلامی ایران شعار انحلال ارتش را می‌دادند، امام راحل دستور به ورود و حضور روحانیون و نظامیان در ارتش جمهوری اسلامی را برای مکتبی‌سازی ارتش صادر کردند.

امام جمعه تبریز در ادامه بیان کرد: اگر امروز نیروهای مسلح ما از معنویت برخور دارند و این که معتقدیم امروز ارتش جمهوری اسلامی ما از معنویت بالایی برخوردار است، همگی در سایه تلاش‌های سازمان عقیدتی سیاسی است.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به امتیاز آوری و افتخارآفرینی قاریان و حافظان قرآن ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی، تمامی این‌ها را از افتخارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خواند و تاکید کرد: تمامی نمازخانه ها و مساجدی که در سطح یگان‌های ارتش، پادگان‌ها و... ساخته شده همگی با حضور و تلاش‌های این نهاد معنوی در ارتش است.

وی معنویت ارتش را در حد بالایی توصیف کرد و گفت: پس از انقلاب در قسمت‌های مختلف ارتش فداکاری‌های بسیار زیادی انجام شده تا حدی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از ارتش به عنوان «ارتش حزب الله» و «شجره طیبه» نام بردند.

همچنین در ادامه این برنامه از دو تن از پیشکسوتان و بازنشستگان عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه، حجت‌الاسلام «سید علی فقیه» و سرگرد بازنشسته «ناصر معصومی» تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار