شهید خوشکام: آرزو دارم روزی ایران به خودکفایی برسد

شهید عبدالحسین خوشکام در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «آرزو دارم که روزی ایران به خودکفایی برسد و کشوری صنعتی شود. آرزو دارم در این جنگ فرد مؤثری باشم و بتوانم خدمتی در راه خدا و وطنم بکنم.»
کد خبر: ۴۸۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ - 16October 2021

شهید خوشکام: آرزو دارم روزی ایران به خودکفایی برسد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «عبدالحسین خوشکام» فرزند «عبود» ،هفدهم فروردین‌ سال ۱۳۳۰ در آبادان دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ بیست و چهارم مهر‌ ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی سوسنگرد به فیض شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید عبدالحسین خوشکام

«بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت‌نامه گروهبان یکم عبدالحسین خوشکام در مورخ ۱۳۶۰/۰۶/۲۲

اینجانب عبدالحسین خوشکام در این لحظه که دارم این وصیت‌نامه را می‌نویسم به مسئولیتی که در برابر خداوند دارم کاملاً آگاه هستم. امیدوارم که ارتش ایران بر دشمن پیروز شود و در شادی‌های مردم شرکت کنم. آرزو دارم که روزی ایران به خودکفایی برسد و کشوری صنعتی شود. آرزو دارم در این جنگ فرد مؤثری باشم و بتوانم خدمتی در راه خدا و وطنم بکنم. آرزو داشتم بعد از پیروزی بر دشمن یک‌بار دیگر شهر محبوب و زیبایم خرمشهر را ببینم و آرزو داشتم بچه‌هایم را بزرگ کنم و افرادی مؤثر و خدمتگزار تحویل جامعه دهم.

در خاتمه امیدوارم که ملت ایران این جان ناقابل را از من پذیرفته باشند و تنها خدمتی که توانستم در برابر خدا، وطن و ملت انجام دهم.

خداوندا! این حقیر را جزو شهدای اسلام بپذیر.

عبدالحسین خوشکام»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها