طی حکمی؛

استاندار لرستان به ریاست هیئت امنا مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، استاندار لرستان به عنوان رئیس هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان منصوب شد.
کد خبر: ۴۸۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵ - 16October 2021

به گزارش دفاع‌پرس  از خرم آباد، طی حکمی از سوی سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، استاندار لرستان به عنوان رئیس هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان منصوب شد.

متن حکم به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر فرهاد زیویار

 استاندار محترم و فرمانده قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان لرستان

همکاری در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و روحیه سلحشوری و ثبت حماسه دلاورمردان ایران اسلامی افتخار و توفیق بزرگی است که نصیب شما گردید.

بی شک حفظ ارزش ها و حماسه سازی های فرزندان برومند و شجاع این مرز و بوم در گرو اهتمام تمام علاقه‌مندان این عرصه می باشد. با استعانت از خداوند سبحان و نظر به سوابق، تعهد، تجارب ارزشمند و شایستگی های علمی و تخصصی با عنایت به تبصره (۳) ماده (۶) فصل دوم آیین نامه نحوه اداره مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس، مصوب مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) جنابعالی به عنوان رئیس هیئت امناء مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان لرستان تعیین و منصوب می‌گردید.

ان‌شاءالله با توکل و استمداد از خداوند تبارک و تعالی و پیروی از صراط نورانی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی و شهیدان والا مقام و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و بهره‌گیری از قابلیت های خود و توانمندی های استان و همکاران محترم در جهت انجام ماموریت های محوله در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، موفق و موید باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار