به مناسبت هفته وحدت منتشر شد؛

هشدار امام خمینی (ره) درباره تفرقه‌اندازی دشمنان اسلام/ وظیفه مسلمانان برای حفظ اتحاد اسلامی

امام خمینی (ره) به عنوان یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌های جهان و جهان اسلام همواره در منش و سیره سیاسی خود به وحدت مسلمین تاکید داشته و به بیان‌های مختلف نسبت به تفرقه و عواقب آن هشدار دادند.
کد خبر: ۴۸۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳ - 22October 2021

هشدار امام خمینی (ره) برای تفرقه‌اندازی دشمنان اسلام/ وظیفه مسلمانان برای حفظ اتحاد اسلامیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشریه خط حزب‌الله به صاحب امتیازی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هر هفته جمعه منتشر می‌شود و از رهبران انقلاب اسلامی بیانات متفاوت منتشر می‌شود.

شماره ۳۱۰ این نشریه با عنوان «مبارزه مداوم علیه جریان باطل» جمعه گذشته منتشر شد.

در بخش کلام امام (ره) خط حزب‌الله بخشی از بیانات ایشان را با مضمون اتحاد میان برادران «شیعه» و «سنی» منتشر کرد.

این بیانات به این شرح است: «چیزی که امروز تکلیف همه ما است که هم برادران شیعه و هم برادران اهل تسنن این تکلیف را برعهده دارند. این تکلیف این است که الآن به این معنا توجه داشته باشند که دست‌هایی در کار است تا با شیوه‌های مختلف نگذارند اسلام تحقق پیدا کند.

نکته اینجاست که خارجی‌ها به این رسیده‌اند که اسلام است که جلوی منافع آن‌ها را می‌گیرد. اگر اسلام تحقق پیدا کند و این مملکت یک مملکت اسلامی بشود، دست آن‌ها دیگر کوتاه است. همه ما اسلام را می‌خواهیم. این‌ها در صدد هستند که میان مسلمانان تفرقه بیاندازند و نگذارند که جمهوری اسلامی طوری تحقق پیدا کند که اسلام می‌خواهد. بر ما واجب است که دست از اختلافات جزئی و شخصی برداریم.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار