حماس: سازش و هماهنگی امنیتی با اسرائیل پایان یابد

سخنگوی جنبش حماس از مردم حاضر در کرانه باختری و قدس خواست که انواع مقاومت را افزایش دهند و عرصه درگیری با رژیم صهیونیستی را گسترش دهند.
کد خبر: ۴۸۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹ - 17October 2021

حماس: سازش و هماهنگی امنیتی با اسرائیل پایان یابدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس از هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.

برهوم در واکش به اقدام صهیونیستها برای احداث یک پایانه مسافربری برای شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال کرانه باختری تأکید کرد که این اقدام تل‌آویو، یک جنایت و تجاوز جدید علیه ملت فلسطین است.

پایگاه خبری حماس به نقل از برهوم گزارش داد، تسریع روند عادی‌سازی روابط و تداوم حساب بازکردن تشکیلات بر روی مذاکرات بیهوده با رژیم صهیونیستی، باعث شده است که این رژیم نسبت به ادامه جنایات خود تشویق شود.

وی از مردم حاضر در کرانه باختری و قدس خواست که انواع مقاومت را افزایش دهند و عرصه درگیری با رژیم صهیونیستی را گسترده کنند.

سخنگوی حماس از تشکیلات خودگردان خواست که مقاومت را در کرانه باختری به حال خود بگذارد، تعقیب و ربودن نیروهای مقاومت را متوقف کند و تمامی مسائل مربوط به سازش و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را پایان دهد.

برهوم گفت که این هماهنگی عامل تداوم ظلم رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین و افزایش روند شهرک‌سازی شده است.

این در حالی است که «یوسی دغان» رئیس شورای شهرک‌های صهیونیستی شمال کرانه باختری پنجشنبه گذشته خبر داد که «پروژه بزرگی» را در زمینه پایانه اتوبوسهای مسافربری کلید خواهند زد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها