فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع):

تداوم انقلاب اسلامی، مهم‌ترین دستاورد جنگ تحمیلی بود

سرهنگ «سامانلو» مهم‌ترین دستاورد جنگ تحمیلی برای ایران را تداوم انقلاب اسلامی با رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و پس از آن عنوان کرد.
کد خبر: ۴۸۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳ - 18October 2021

تداوم انقلاب اسلامی، مهم‌ترین دستاورد جنگ تحمیلی بودسرهنگ «قاسم سامانلو» فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج اظهار داشت: رزمندگان لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) که همواره به‌عنوان یگان خط‌شکن در عملیات‌های غرورآفرین دفاع مقدس حضور مؤثر داشتند، همچون رزمندگان سایر یگان‌ها در دوران جنگ تحمیلی خوش درخشیدند.

وی عنوان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، هر جا که نیاز بود، رزمندگان دلیر لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) با فرماندهی دلاورمردانه حاج علی فضلی وارد عرصه شدند و با اجرای عملیات‌های غرورآفرین، دشمن بعثی را از پیروزی در نبرد با ایران اسلامی مأیوس کردند.

فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز مطرح کرد: پس از دوران دفاع مقدس نیز رزمندگان کنونی لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) پای در جبهه مقاومت گذاشتند و همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس با دلاورمردی، مجاهدت و رشادت در صحنه‌ها و مأموریت‌های محوله موفق شدند.

سرهنگ سامانلو مهم‌ترین دستاورد جنگ تحمیلی برای ایران را تداوم انقلاب اسلامی با رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و پس از آن دانست و بیان داشت: انقلاب ما یک انقلاب الهی، دفاع ما دفاع مقدس و نظام ما نیز یک نظام مقدس است که همواره با قدرت و اقتدار به پیش می‌رود.

فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را تأسی از اباعبدالله الحسین (ع) و مکتب سیدالشهدا (ع) خواند و خاطرنشان کرد: رزمندگان با مجاهدت‌ها و رشادت‌های خود همواره عاشورایی عمل کردند و تا به امروز نیز پیروزمندانه به پیش رفته‌اند.

وی رهبری حکیمانه و مقتدرانه امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران را تعیین‌کننده اصلی پیروزی ایران در دفاع مقدس دانست و گفت: ملت ایران به تأسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و هدایت‌ها و رهنمون‌های ایشان به پیش رفتند و با مجاهدت‌های خود در عرصه نبرد پیروز و سربلند شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار