همرزم سردار سلیمانی مطرح کرد؛

راهکار شهید حاج «قاسم سلیمانی» برای سر به راه کردن اشرار + فیلم

سردار رحیمی در مستند «خادم الرضا (ع)» به روایت نحوه مواجهه سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» با اشرار برخی مناطق برای ایجاد امنیت پرداخت.
کد خبر: ۴۸۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹ - 25October 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» در مستند «خادم الرضا (ع)» از زبان دوستان و نزدیکانش روایت می‌شود و گفته و ناگفته‌های زندگی وی از نگاه دیگران بازگو می‌شود. مستندی ۲۸ دقیقه‌ای با اجرای «حامد عسکری» که به سفارش مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی تهیه شده و تاکنون از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، قرآن، افق و مستند روی آنتن رفته است.

راهکار شهید حاج «قاسم سلیمانی» برای سر به راه کردن اشرار

در بخشی از این مستند، سردار «عبدالحسین رحیمی» معاون فرهنگی و مشارکت مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات به مدیریت حاج قاسم در پاکسازی منطقه شرق کشور از وجود اشرار اشاره کرد و اظهار داشت: «خیلی‌ها اکراه داشتند که سردار کار را بپذیرد، چون کار سخت بود، اما سلیمانی مرد میدان بود. ماموریت را پذیرفت و ابتدا برای هر کاروان اشرار شناسنامه درست کرد تا ببیند فرماندهشان کیست، چقدر سلاح دارند و قصد و هدفشان چیست. اشرار مخل امنیت را زد و رعب و وحشتی در دل دیگر اشرار افتاد. سپس سران طوایف را جمع کرد و به آنان مهلت داد. خیلی‌ها آمدند و تسلیم شدند. صحبت طوایف این بود که بسیاری از اشرار بیکار هستند، حاج قاسم برای آنان کار ایجاد کرد، ۳۰۰ حلقه چاه زد و زمین به این افراد داد. اشرار تفنگ را گذاشتند و بیل برداشتند.»

صحبت‌های صحبت سردار رحیمی را در ادامه می‌بینید.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار