رئیس شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد؛

ضرورت اتحاد و برادری بین اهل تسنن و تشیع/ شیعه انگلیسی و داعش به دنبال تفرقه و توطئه هستند

چمران بر ضرورت اتحاد و برادری بین اهل تسنن و تشیع تاکید کرد و گفت: شیعه انگلیسی و داعش به دنبال تفرقه و توطئه در منطقه هستند.
کد خبر: ۴۸۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱ - 19October 2021

ضرورت اتحاد و برادری بین اهل تسنع و تشیع/ شیعه انگلیسی و داعش به دنیال تفرقه و توطئه هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که صبح امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به هفته وحدت و با تبریک میلاد پیامبر اسلام، اظهار داشت: امروز ضروری است اتحاد و برادری بین برادران مذاهب به ویژه اهل تسنن و تشیع برقرار باشد.

وی با بیان اینکه ما مدعی وحدت بین همه فِرَق اسلامی هستیم، گفت: مهمترین موضوعی که امروز باید به آن توجه کرد اتحاد و وحدت بین تجمعات کوچک است.

چمران گفت: امروز همه مردم باید در راه وحدت گام بردارند و با توطئه دشمنان و شیعه انگلیسی و داعشی که بدترین حوادث را بوجود می‌آورند مقابله کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: امروز شیعه انگلیسی و داعش تشکیل شدند تا بین مذاهب به خصوص اهل سنت و شیعه تفرقه و توطئه ایجاد کنند؛ متاسفانه برخی‌ها دنبال این مکتب‌های ساختگی هستند و از اصل اسلام که توحید است دور شدند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار