شهید خانی: خواب دیدم در عملیات عاشورا شهید می‌شوم

شهید علی خانی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «ما تا آخرین فشنگ خود می‌جنگیم؛ من خواب دیده‌ام که در عملیات عاشورا شهید می‌شوم.»
کد خبر: ۴۸۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ - 19October 2021

شهید خانی: خواب دیدم در عملیات عاشورا شهید می‌شوم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «علی خانی» فرزند «روح‌اله»، دوازدهم تیرماه ۱۳۳۹ در تهران دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ چهارم آبان‌ماه ۱۳۶۱ مصادف با ۸ محرم همان سال در منطقه عملیاتی بوکان به فیض شهادت نائل آمد.

 وصیت‌نامه شهید علی خانی 

«خدمت همه خانواده و اقوام عزیزم سلام و دعا می‌رسانم. خدمت پدر عزیزم سلام و دعا می‌رسانم. بعد از یک ماه که از مرخصى برگشتم، عملیاتى در کردستان با همکارى سپاه انجام خواهد گرفت. این حمله ان‌شالله در شب عاشورا شروع مى‌شود و تا دو ماه ادامه دارد. بعد از دو ماه اگر زنده ماندم مى‌آیم، شاید هم قسمت شد که شهید بشوم و این آرزوى اول آخر من است.

من از طرف مخابراتِ گروهان به‌عنوان بیسیم‌چی مرا فرستاده‌اند. اگر عملیات شروع شد و من در این عملیات از بین رفتم، سیاه نپوشید و گریه و زارى نکنید؛ چون بنده‌اى که خدا داده خودش هم می‌برد.

ما تا آخرین فشنگ خود می‌جنگیم. من خواب دیده‌ام که در عملیات عاشورا شهید می‌شوم. این نامه را در شب ۳ آبان ۱۳۶۱ در سالن آسایشگاه سپاه ضرب ابوذر واقع در بوکان می‌نویسم، از قول من به دوستان و آشنایان سلام برسانید. اگر نیامدم از همه حلالیت بخواهید و همچنین از همگی شما خداحافظی می‌کنم.

اگر دیدید نامه نوشتم                   بدانیدکه از عملیات برگشتم              

و گر هم ننوشتم بدانیدکه             شهیدم روبه بهشتم

خداحافظ ابا خواهر                         نمی‌بینم تو را دیگر     

ان‌شاءالله هرچه زودتر این جنگ تحمیلى به اتمام برسد.

نویسنده جانباز انقلاب، سرباز وظیفه على خانى.

خداحافظ»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار