عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

عادی‌سازی شرایط در دوران پساکرونا نیازمند ایجاد شورای هماهنگی است

سامه‌یح نجف‌آبادی گفت: اهمیت عادی‌سازی شرایط در دوران پساکرونا به اندازه‌ای است که همچون شرایط کرونا که برای آن ستاد ملی تشکیل دادیم می‌بایست برای این دوران پیش رو هم یک شورای هماهنگی مشتمل بر چند وزارتخانه را ایجاد کنیم.
کد خبر: ۴۸۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 23October 2021

عادی‌سازی شرایط در دوران پساکرونا نیازمند یک شورای هماهنگی استهمایون سامه‌یح نجف‌آبادی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، اظهار داشت: متأسفانه کرونا نه‌تنها در ایران بلکه در تمام دنیا اثرات زیان‌آوری در حوزه‌های مختلف سلامت، اقتصاد، فرهنگ، اجتماع و امنیت ایجاد کرده است.

وی با بیان این‌که در دوران کرونا ضربه سنگینی به موضوع آموزش و پرورش در مقاطع مختلف تحصیلی وارد شده است، گفت: علاوه بر این موضوع آموزش از راه دور بر روابط اجتماعی بچه‌ها نیز تأثیرگذار بوده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به این مطلب که می‌بایست با تسریع در روند واکسیناسیون شرایط را در دوران پساکرونا به وضعیت عادی بازگردانیم، افزود: اهمیت عادی‌سازی شرایط در دوران پساکرونا به اندازه‌ای است که همچون شرایط کرونا که برای آن ستاد ملی تشکیل دادیم می‌بایست برای این دوران پیش رو هم یک شورای هماهنگی مشتمل بر چند وزارتخانه را ایجاد کنیم.

سامه‌یح نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: در شرایط پساکرونا می‌بایست آسیب‌های روحی و روانی (همچون افسردگی) که مردم در شرایط کرونایی به آن دچار شدند، رفع شود.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار