با حکم رئیس جمهور؛

۲ عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند

رئیس جمهور دو عضو حقیقی هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی را منصوب کرد.
کد خبر: ۴۸۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶ - 19October 2021

۲ عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی طی حکمی، محمدصادق خیاطیان رئیس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری و عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- را به سمت عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.

خیاطیان دکترای مدیریت تکنولوژی از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی است. وی دارای سوابق متعدد دیگری از جمله سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و معاون دفتر امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴ است.

متن حکم آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

«جناب آقای دکتر عیسی زارع پور و جناب آقای دکتر محمد صادق خیاطیان

در اجرای بند (۱۰) ماده (۸) اصلاحی اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب ۱۳۹۳/۰۶/۰۲ هیات وزیران، با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با اتخاذ سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی و با تشریک مساعی سایر اعضای محترم در راستای دستیابی به رشد و تعالی کشور در اقتصاد دانش بنیان، تدوین برنامه‌های ویژه حمایتی برای حوزه‌های نوآوری و فناوری، بومی سازی و تجاری سازی دانش با حمایت و پشتیبانی از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار