فرمانده سپاه استان کرمان:

بخشی از فرهنگ بسیج در حذف داعش متجلی شد

سردار «معروفی» گفت: امروز فرهنگ بسیج فراتر از جغرافیای ایران در سراسر دنیای اسلام سرمنشا خیر و برکت است که بخشی از آن را در نابودی داعش در منطقه شاهد بودیم.
کد خبر: ۴۸۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ - 19October 2021

بخشی از فرهنگ بسیج در حذف داعش متجلی شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عصر امروز در همایش بسیجیان استان کرمان که با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی‌ سلیمانی» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: بسیجیان یار صدیق رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند. امروز فرهنگ بسیج فراتر از جغرافیای ایران در سراسر دنیای اسلام سرمنشا خیر و برکت و بزرگی است که بخشی از آن را در کنده شدن ویروس منحوس داعش از منطقه شاهد بودیم.

وی با اشاره به جایگاه بسیج گفت: امام راحل بنیانگذار بسیج در انقلاب اسلامی است که برکات آن را می‌بینیم که چگونه مایه عزت و شرف مسلمانان شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بسیج یک نیروی نظامی نیست بلکه یک فرهنگ است که با درون رزم به جنگ کفار می‌رود افزود: بسیج خانه انقلاب بوده و ستون و تکیه‌گاه محرومین و مظلومان جامعه است.

وی با بیان اینکه بسیج برای امیدآفرینی در جامعه تمام توان خود را گذاشته است ادامه داد: بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم است که بسیجیان برای خدمتگزاری به مردم تلاش می‌کنند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه در بحث بیماری کرونا بسیجیان پا به پای کادر درمان فعالیت کردند و باور داریم بزرگ‌ترین کمک مؤمنانه کمک به حفظ سلامت مردم است یادآور شد: از نیمه شعبان سال گذشته به فرمان امام مسلمین رزمایش کمک مومنانه در استان کرمان در چندین مرحله برگزار و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) خدمت رسانی به مردم تشکیل شد.

وی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی دین و اخلاق ما را هدف قرار داده و بسیج با گردان‌های سایبری در فضای مجازی فعال است و با دشمن مبارزه می‌کند افزود: 51 پایگاه بسیج ویژه علمی و پژوهشی در استان کرمان فعال است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه گروه‌های جهادی با روحیه خودسازی پای کار هستند و فعالیت‌های محرومیت‌زدایی دارند گفت: راهیان نور مکتب حاج قاسم در کشور راه‌اندازی شده و با اتمام کرونا در هفته بسیج امسال عملیاتی می‌شود.

سردار معروفی با اشاره به اینکه اصرار داریم فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج از مسجد آغاز شود و مسجدمحوری را تاکید کرده‌ایم افزود: امروز از سه قرارگاه سخت‌افزاری و نرم افزاری در استان رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها